Erg leuk trouwens dat hij telkens weer de aandacht trekt.
nee spoor is niet verzwaard maar de lijn begon op station Ede- Wageningen die ook een rangeerterrein heeft /had en ik vermoed dat er wat meer en zwaardere rangeer bewegingen op Ede- Wageningen de aanwezigheid van de 2400 verklaard die dus ook de rit naar Wageningen voor zijn rekening nam
En deze lijst kan ook nog : worden toegevoegdNijkerk- Nijkerk haven (periode mij nog onbekend)
Hallo Marco,Van Nijkerk - Nijkerk haven weet ik zeker dat er wel eens een 2400 is geweest.
Zat ik toch goed met mijn vermoeden dat het goederen vervoer m.n op Ede Wageningen begin 60 toenam Hier stond dus ook een van Gend en loos Tilly/Artitecloodsidd ook de enka en het gasdepot waren vaste klant de meeste foto`s die ik heb zijn uit de jaren 50 of vroeger en allemaal met een sik Zijn overigens vooral foto`s van incidenten /aanrijdingen tussen (vracht)auto`s en de trein Wie meer info heeft mag zich melden ,ik loop idd met plannen rond voor een modelbaan Ede Wageningen naar wageningen Henk82 hoe heet dat boek? en is een van de schrijvers Jan Zwanevelddat was mijn opa hij is reeds in 76 overleden en ik heb het boek niet ff gegoogeld en hebbes: Oude prentkaarten vertellen over BennekomGr Jan