Ik snap dat ros circuit niet. Niet wat het doet noch wat de noodzaak is.
en ook niet met het gebruikte protocol
common ground heeft in principe niks met tweerail of drierail
Het kan prima, mits volgens de regelen der kunst aangesloten.
n de discussie over wel of niet dikke Editsbooster hebben we misschien wel vaak genoeg gevoerd.
EDIT:Ik heb vragen, ik had begrepen dat die edits bedoeld was voor commonground systemen zoals marklin dat ooit deed? Rijden jullie soms 3-rail? Waarom edits?(Als jullie 3-rail rijden, waarom willen jullie een DR5000 aangezien die noch MM2 noch mFx spreekt?)Onder de aanname dat julle H0 rijden, wil ik jullie sterk aanraden om die editsbooster zsm het raam uit te gooien en meerdere lichtere boosters te kopen. 7A voor een H0 baan is hoofdzakelijk goed om treinen te frituren, koper op te roken en brand te veroorzaken. Als jullie spoor 1 rijden, heb ik niks gezegd . Met die 5039 kan je ook die goedkopere roco boosters gebruiken.
Sorry Henk, maar je snapt er niks van.
Daartoe zoeken we een passende oplossing.
Dag Bas, de Edits Booster heeft geen CDE.. dat is het probleem.
Dag Bas, de Edits Booster heeft geen CDE.. dat is het probleem.Henk, Ik snap van bovenstaand schema dat bij een kortsluiting het relais afvalt en een kortsluit detectie geeft. Daardoor zal de data line wegvallen en is de booster uitgezet. Maar hoe krijg je het relais weer aan als er door datzelfde relais een kortsluiting wordt gemeld?