Nu is het voor mij te laat, maar zal morgen eens proberen de verschillende rijtuigen digitaal over elkaar heen te leggen.
Omdat er weinig foto's langs komen wilde ik deze jullie deze verkregen foto niet onthouden. Links PB ICR en rechts de oude vertrouwde LS Models. Zelf heb ik (nog) niets binnen van PB, dus ik moet het met deze foto doen.Ze lijken op het eerste oog best aardig bij elkaar te passen, ondanks de vele jaren die tussen de beide producties ligt.Het LSM-rijtuig lijkt lager uit te komen dan die van PB en de buffers zitten bij LS hoger dan bij PB (wellicht staat LS wat lager op de assen, omdat ook de hoogte van het rijtuig lager lijkt).De regengoot boven de deur is bij LS Models meer aanwezig dan bij PB. Bij de LS Models staat de '2'op de kopse kant te laag (lager dan de 2 tussen de ramen). De '2' bij PB-Models is groter weergeven dan bij LS.Als ik de ramen vergelijk zit de tussenspijl van de ruiten bij LS Models hoger dan bij PB, waardoor het bovenste gedeelte van het raam bij LS Models smaller oogt dan bij PB. Als ik kijk naar het 1:1 model, dan is het smalle bovenste gedeelte bij LS Models meer conform de werkelijkheid dan hoe PB Models de ramen heeft weergegeven.Nu is het voor mij te laat, maar zal morgen eens proberen de verschillende rijtuigen digitaal over elkaar heen te leggen.Trusten!