Eind deze maand. Ze gaan op het vliegtuig binnenkort.Gisteren de eerste 8 ontvangen ter inzage.Zodra meer concreet komt er een nieuwsbrief en op facebook.Rest (buur-binnen en IC plus) volgt in Oktober (schip)aldus de CEO PB Models. Ofwel, ik gebruikte het verkeerde account.
Er is de mogelijkheid te mappen tussen F0 en F8, hoger niet.Mooi is dat alle functie toetsen rijrichting afhankelijk zijn in te stellen. De volgende CV-nummers zijn beschikbaar voor het functie mappen.Zimo terminologie v en r = vorwarts en rückwarts.CV141 F0v CV144 F0r Functietoets F0CV147 F1v CV150 F1r Functietoets F1CV153 F2v CV156 F2r Functietoets F2CV159 F3v CV162 F3r Functietoets F3CV165 F4v CV168 F4r Functietoets F4CV171 F5v CV174 F5r Functietoets F5CV177 F6v CV180 F6r Functietoets F6CV183 F7v CV186 F7r Functietoets F7CV189 F8v CV192 F8r Functietoets F8Waardes: 1 = Aux1, 2 = Aux2, 3 = Aux1 + Aux2, 4 = Aux4, enz. tot 7.Aux1 = Sluitlicht Voor, Aux2 = Sluitlicht Achter, Aux3 = Binnenverlichting.De CV opvolgend op de mapping geeft de mogelijkheid te dimmen.Voorbeeld:CV147 op 1 geeft Sluitlicht Voor met F1 in voorwaartse richting, CV148 op 1 geeft dimmen Sluitlicht Voor in voorwaartse richting.CV150 op 1 geeft Sluitlicht Voor met F1 in achterwaartse richting, CV151 op 1 geeft dimmen Sluitlicht Voor in achterwaartse richting.Zo brandt het dus altijd en is niet meer van de richting afhankelijk wat ik zelf bij sluitlichten van wagons graag wil.Bij een Stuurstandwagon is dat bij de kopzijde natuurlijk wel wenselijk en dus prima te doen.Bij mij zitten nu op F1 en F2 sluitlichten op de voor en achterzijde van de stam (alleen gemapt in die rijtuigen), per wagon heb ik de zaak op F7 en F8 gezet.Ik rij de stam tussen twee BR186 traxxen dus heb verder eigenlijk geen sluitlichten nodig maar bij rangeren kan het nu wel.