Roco had in de tijd van Lokmaus een toetsenbordje voor wisselbesturing.
Dus als ik bijvoorbeeld wisselstraat "1001" schakel dan wordt wisselstraat "1" omgezet.
De roco route control, ik wilde er eentje maar kon hem niet meer krijgen. Ik vond ze wel aan de prijs.
Ronald, heb je source hiervan online staan die je wilt delen? scheelt mij misschien wat arbeid
Veroniek heeft best wel iets met Lenz geloof ik.
Over hoeveel wisselstraten en hoeveel wissels per straat hebben we het?Met wat voor centrale rijd je eigenlijk?
Dan is een arduino die luistert naar XpressNet wisselcommando's de oplossing.
Hier heb je er zo een, maar dat had ik in dat andere draadje al verteld.Misschien kun je samenvatten wat het probleem is en hoe je het hebt opgelost. Dus: welke handelingen verricht je en wat is daarvan het zichtbare gevolg.
De LH101 kan 16 wisselstraten aan met ieder 16 wissels. Maar als dat te ingewikkeld is dan kan minder natuurlijk ook.
Dus alles wat ik kan laten werken met de monitor zal straks ook werken met de MM.. of Lenz apparatus.
extern void notifyXNetFeedback(uint16_t Address, uint8_t data) __attribute__((weak));
case 0x52: //Accessory Decoder operation request if (notifyXNetTrnt) notifyXNetTrnt((XNetRXBuffer.ms.....
byte len = (XNetRXBuffer.msg[XNetRXBuffer.get].data[XNetheader] & 0x0F) / 2; //each Adr and Datafor (byte i = 1; i <= len; i++) { if(notifyXNetFeedback) // <- deze regel ontbrak.... :'( notifyXNetFeedback((XNetRXBuffer.msg[XNetRXBuffer.get]