Ik denk alleen vanuit de portemonnee van een heleboel mensen die misschien denken: als ze die verlichtingsstrips zouden weglaten, zouden de rijtuigen wel goedkoper zijn dan die van de andere twee aanbieders…
Ik denk alleen vanuit de portemonnee van een heleboel mensen die misschien denken: als ze die verlichtingsstrips zouden weglaten, zouden de rijtuigen wel goedkoper zijn dan die van de andere twee aanbieders…Rob
maar wat als ik nu als consument die dingen helemaal niet in m’n rijtuig wil?
Als voorbeeld: ik, persoonlijk, snap niet, dat er nog steeds analoge (DC) loc's uitgebracht worden. De opmerking van een consument: "ja maar, anders betaal ik te veel omdat er een decoder in zit" is een non-argument
Als ik naar de bakker ga en om brood vraag, krijg ik brood. Niet met kaas, niet met hagelslag, nee, gewoon brood. Want ik bepaal zelf wat ik op mijn brood doe.Om die reden valt bij mij PB-models af. Ik vermeld erbij dat mijn rijtuigen in een vitrine komen te staan of af en toe op een foto-module om ze te fotograferen. Er staat dan geen spanning op de rails. Verlichting is voor mij dus geen toegevoegde waarde. Niettemin wens ik PB-models veel succes en zal ik de firma zeker in de gaten houden om te kijken wat er verder nog op de markt komt.