Ah, die staat nog niet in de webshop. Wel jammer van de misleidende reclame erbij.
Welk Piko stuurstandrijtuig?Ik betwijfel of dat is wat het gros wil.
Wat is het probleem, je reactie komt een beetje vervelend over.
Dat tweede is niet zo bedoeld maar hoe jij het ervaart. Over het eerste: mijn punt is dat er 4 rijtuigen zijn aangekondigd waarbij het geenszins zeker is dat er meer komen. Als (met nadruk op als...) je dus een 7-delige stam wilt zul je dubbele nummer in je stam moeten zetten of gokken dat er volgend jaar weer nieuwe nummers komen. En dat gebeurt natuurlijk alleen als het ICR feest ook voor Piko een succes wordt. En da's maar zeer de vraag maar we weten het pas als het zo ver is.Ik zou in 2022 dus gaan voor een leverancier die wel een volledige stam kan leveren indien je meer dan 4 rijtuigen wilt. Maar niets moet René......Gr, Ben.
Dat zal dan voor iedereen anders zijn, het lijkt nu bijna dat dubbele rijtuignummers een "probleem" wordt.
Voor mijzelf zou het een worst zijn, want dan zou ik een hoop rollend materiaal moeten omnummeren.
Maar mijn eerste gedachtengang is dan, als "alles op schaal moet zijn en zo realistisch etc." klinkt mij dat als een not done, maar ook dat is/zal voor iedereen verschillend.
Combineren van verschillende merken, wordt (denk ik) een drama met kleur, dus ben je wel gebonden aan 1 merk, maar wie weet.Ik wacht rustig af.
Dit verschil in kleur hoeft geen probleem te zijn. In werkelijkheid zie ik ook weleens een stam rijden waarvan de kleur van een aantal rijtuigen is verschoten.
Misleidende reclame?
Ook een kwestie van smaak: in mijn Artitec DDM-1 stam zitten expres een paar B-keuze modellen, juist om het kleurverschil.