En Piko, zijn die ook komen meten, of zijn die ook alleen maar van de tekeningen uit gegaan?Jos.
Het ging nu niet over de vergelijking van de dakronding en begin dakrand maar om de kopvorm van het stuurstandrijtuig.
Maar Rick, over dat ET zegt dat bij anderen de bak te hoog staat; dat staat in de laatste nieuwsbrief. Ik weet niet wanneer die nieuwsbrief is uitgekomen, maar het komt op mij over als deze week. Toen was de Piko al uitgebracht. Dus dat kan ET toch prima beschrijven of mis ik iets?
Kortom het feit dat zij (Wim Wolters en Piet/Hans Keppel) niet op een bepaalde locatie zijn geweest zegt niets.
Je moet lezen wat ik schrijf Wilfried. Ik breng/stel het niet dusdanig hard dat ik zeg dat ET geen metingen buiten heeft gedaan. Collega's binnen NS hebben geen weet van dat ET metingen heeft gedaan. ET heeft dat zelf ook niet meegedeeld, ook niet persoonlijk op beurslocaties. Alles bij elkaar doet mij wel sterk vermoeden dat e.e.a. niet is gebeurd. Dan komt daar nog eens bij dat ICR helemaal niet op zoveel locaties te meten is. Watergraafsmeer is de meest logische en toegankelijkste locatie.Wel opvallend, dat van al jou metingen, aanleveringen van dossiers uiteindelijk weinig terecht is gekomen.
Volgens het internet is de Piko A-gleis 4,5mm hoog, dan kom je op (50,13-4,5)×87 = 3969,8 mm. De hoogte is vanaf de bovenkant van de spoorstaaf.
Tsja, wisseling van de wacht v.w.b. het importeurschap. DD-AR, DDM en VIRM zijn in model gerealiseerd. DM'90 was productierijp, maar ja de fabrikant ging failliet. Een ander project loopt nog.Dus uw opmerking dat er weinig van mijn aangeleverde product dossiers weinig terecht komt is volledig voor uw rekening. De teller staat in ieder geval de laatste jaren op minimaal drie. Wat is uw score?
Exact-Train heeft weer wat nieuwe ICRmh varianten uitgeleverd: