Maak maar eens een foto van de LSM, Piko en Exacttrain op de koppen gezien naast elkaar en oordeel zelf welke je het meest bevalt……of juist niet bevalt…..
Ik weet dat ik hier bij sommigen bekend staat als Exact-Train hater.
Ben benieuwd hoe Exact-Train het verschil bij de stuurstandrijtuigen gaat verwoorden in hun mailing en catalogus. Bij hun stand op Houten wisten ze mij (ergens in 2022) te vertellen dat die van PB Models niet klopt qua kopvorm. Ik als leek heb daar geen verstand van. Vind het persoonlijk gek dat je een ander bedrijf afkraakt.Laat het verschil in merk A en B benoemen maar over aan Railhobby, Railmagazine of Beneluxspoor leden.
Aan de zijde van het B-rijtuig waar in de zijwand het aanzuigrooster voor de verwarming/ventilatie in de zit, is het logo afgezakt.
Hoi allemaal, twee van de reacties voor mij, van Chris en Daan zeggen precies wat ik ook dacht; producten van andere bedrijven afbranden en roepen hoe goed je eigen product is, niet echt stijlvol. Alleen dat al is voor mij al reden genoeg om helemaal niets te kopen van de Keppels.En dat er haters zijn na hoe ze met kopers omgaan ( 1e serie rijtuigen die niet kort konden koppelen ) mensen via internet afbranden ( vrij recent op Facebook ) en onduidelijke communicatie over de bijvoorbeeld de Koplopers....tja, dat is niet zo heel vreemd.Ze vinden zichzelf nogal superieur, maar niet iedereen denkt daar exact hetzelfde over.Vriendelijke groet Ruud B
Bij alle andere fabrikanten staat de bak te hoog) Voor de ICR rijtuigen ook wisselstroomassen en slepers verkrijgbaar zijn."
Dat gaat lastig worden. PIKO heeft geen ICRmh. Die van PB Models komen niet in de winkel. De Exact-Train is er nog niet.
In het eggie, bedoel je? Dat zou verklaren waarom mijn LSM-rijtuigen uit eerste productie dat ook hebben.
Dat maakt niet uit voor de dakvorm, daar is nooit iets aan veranderd.
Laat het verschil in merk A en B benoemen maar over aan Railhobby, Railmagazine of Beneluxspoor leden.