- Als mijn wadloper uit de bocht komt dan lijnen de twee bakken niet meer netjes uit.
Stand 7 was inderdaad de maximum-instelling bij de Wadlopers. Overigens liggen er in de andere diesel-hydraulische stellen (de Buffels/DM90) dezelfde Cummins motoren, dus mocht men een waarheidsgetrouwer geluid willen hebben dan het geluid dat momenteel wordt geleverd, dan kan deze DM90 het beste de bron zijn.
Het geluid van de Wadlopers is samengesteld.De rij (motor) geluiden zijn van zijn Duitse broer, de VT 628.Alle andere geluiden (zoals remmen, deuren, vertrek enz enz) zijn origineel Wadloper geluiden.Er zitten geen omroep berichten bij.Er komen nog films online waarin we de geluiden laten horen.
Dat 'overschakelen' bij de Wadlopers binnen de VOITH koppelomvormer was naar ik me herinner bij ca. 65% van de maximum snelheid.
- Een relatief luidruchtige aandrijving? Iig zo luidruchtig dat ik hem door de sound heen hoor?- Een soundfile die 'hollig' klinkt - Als mijn wadloper uit de bocht komt dan lijnen de twee bakken niet meer netjes uit.
Wel....kent u die uitdrukking : De wet van Murphy?...Het enige wat ik nu kan doen, is mijn excuus aanbieden als u teleurgesteld bent.Ik hoop echter dat de meeste toch blij zijn met hun DH1.ChrisPB Models.