Huup,Dit is het beste te zien op de afbeelding van de geroveerde DH1's.Gek genoeg zijn hier dan weer amper goede foto's van te vinden van deze zijde van het echte exemplaar, maar dit lijkt gelijk te zijn tussen gerenoveerd en originele versie.ModelOrigineel (https://www.ovdoornederland.nl/ns-dh-wadloper/)Wat mij betrefd zit het logo inderdaad noemenswaardig verschoven, zit ongeveer zo ver versprongen naar rechts als hij naar links zou moeten zitten.Jammer, maar netjes dat het aangegeven wordt, en dit stoort me toch wel minder dan verticaal verschoven te zijn moet ik zeggen.PB Models; Voor de AC rijders, de nieuwe draaistellen die DH1 krijgt, passen die ook onder hun DH2's die ze al hebben, en zo ja, kunnen zij die los krijgen? (vanwege aanpassing voor wissels, voor zij die er last van hebben)
Dat snap ik ook en is ook niet waar ik me over verbaas.Het is meer wanneer er iets niet klopt “men “ het model niet wilt hebben en nu het wel bekend is,is het blijkbaar geen punt dat een logo een halve cm te ver naar rechts zit.Ik verbaas me dan dat wanneer Piko of Roco een logo niet exact heeft zitten de hel los breekt
Citaat van: PBModels op 11 June 2023, 10:43:33Of bedoel je een profiel foto van de modellen nu aan beide zijdes?Van beide zijden inderdaad een foto waaruit de positie van het vignet op het model goed te zien is. Frontaal lijkt me dan het handigst. Ik laat m er niet om staan, hoor, en ga er ook niet mee klooien. Wil gewoon graag even zien wat jullie onder een fractie verstaan .GroetHuup
Of bedoel je een profiel foto van de modellen nu aan beide zijdes?
Hoi!Met gevaar voor eigen leven schrijf ik het toch….Ik verbaas me wel over de positieve reacties…Zelf ben ik PBM-fan hoor en ik vind het echt lovenswaardig wat ze op de markt brengen en de communicatie er omheen.Ook begrijp ik de keuze om het model toch zo uit te leveren.Wat verbaasd me dan zou je denken?Nou een logo wat een halve centimeter verkeerd staat is geen probleem,omdat er open over gecommuniceerd wordt?! Artitec, Exacttrain worden bijna afgeschoten voor kleine foutjes en dingen die niet kloppen…Nogmaals ik ben fan maar ik wou t toch even kwijt