Volgens mij zijn de punten aan het uiteinde van de schuitjes (sleepstukken) bij het model te stomp. Als je op grootbedrijffoto’s kijkt lijken ze veel puntiger toe te lopen…Als ze nou toch een nieuw model willen uitbrengen, dan moet het wel helemaal kloppen.Rob
Mooie loc hoor!!! De mooiste tot nu toe. Voor ik tot aanschaf over ga wacht als pukkelrijder wel eerst de marklin versie af, alhoewel ik me af vraag of die hier nog veel aan kan toevoegen.
Is mij bekend; de minder schuine ramen zie je ook terug bij de latere serielevering van de Bb-7200 en BB-22200. Maar het hogere rooster zie je in Frankrijk naar mijn weten niet.. En voor die ramen kan ik nog wel redenen verzinnen, maar voor positie van de rooster Of is het NS rooster wellicht hoger? Overigens: wellicht niet het juiste draadje hiervoor...
Ondanks dat kan ik niet wachten om hem met een 7 delige DDM-1 stam te laten rijden
Dat plan heb ik ook.Of toch voor mijn ICR-stam, of voor mijn Eurocity Piet Mondriaan, of.....?Hopelijk komen er nog nummervarianten!
Harlaar meldt dat de eerste 1631 binnen is. Dit zijn nog alleen wisselstromers.
Klopt, alleen de wisselstromers zijn in uitlevering.