Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door hervé
Vandaag om 18:56:04
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Flevodienst 1976
Vandaag om 18:25:30
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Thai-Bundesbahn
Vandaag om 18:19:55
Swalbenburg, N modulebaan door NS264
Vandaag om 18:17:37
Spoorwegmuseum krimpt collectie in door Thom
Vandaag om 18:04:49
BR-18.6 Schaal-0. door Frits C
Vandaag om 17:55:33
Brawa goederenwagen Kassel ( Cassel ) h0 door Stefan88
Vandaag om 17:46:27
Microstepper motoren voor armseinpalen door Menno
Vandaag om 17:43:02
Overstroomd spoor in Schotland door Hendrik Jan
Vandaag om 17:30:51
Gezocht: foto's NS Ks/Us (nu Klmos) door ES44C4
Vandaag om 17:16:10
LS Models CIWL LX slaapwagens door Rob Ellerman
Vandaag om 16:59:53
Spoor- en tramweg parafernalia door Eric B
Vandaag om 16:27:24
Terug in de tijd met trein en tram rondom groningen door tijgernootje
Vandaag om 16:24:47
Montanbahn ergens in het 'Geroerde Gebied' door Montanbahn
Vandaag om 16:18:48
DB Cargo gaat op Betuweroute proeven doen met automatisch rijdende locomotief door Rick
Vandaag om 16:00:54
Sfeer op je modelbaan door meino
Vandaag om 14:48:00
"Ein kleines Kalkwerk", een nieuwe tentoonstellingsbaan door tijgernootje
Vandaag om 14:36:26
"moderne" kolenbakken en kolenwagens in Nederland. door ES44C4
Vandaag om 14:30:11
Bauarbeiten im gange door MOVisser
Vandaag om 13:45:56
lampjes in huizen willekeurig schakelen door AP3737
Vandaag om 12:47:46
Acherntal H0. (TP III/TP IV) door tijgernootje
Vandaag om 12:30:10
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door puntenglijder
Vandaag om 12:26:46
Dat overkomt mij niet. door Benelux795
Vandaag om 11:45:04
Raadplaatje door Eric B
Vandaag om 11:41:14
Wèhnich - Eén onbeduidend baantje op 1200 bij 1200mm door Jelmer
Vandaag om 11:07:40
Br 38 Piko Superen. door Jelmer
Vandaag om 11:05:27
NS 1700 transfers door Gerco van Beelen
Vandaag om 08:11:51
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots door defender
Vandaag om 05:13:26
Bezetmelder brug in rolbrug blijft actief als rolbrug gestopt is door spock
21 July 2025, 23:18:52
Toon hier je (model)treinfoto's door Frank 123
21 July 2025, 22:05:35
  

Auteur Topic: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders  (gelezen 21605 keer)

Wim Ros

  • BHV
  • Offline Offline
  • Berichten: 7820
  • Alleen de waarheid ligt in het midden.
    • Perrongeluk
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #30 Gepost op: 15 January 2008, 23:56:01 »
mischien snapen jullie mij niet helemaal mijn excuus daarvoor de situatie is wisselstraat ligt er met ee ruimte van 57 dan komt de bocht en na de bocht is het in een 64,6 en dat wil ik niet en ik krijg het niet voor mekaar om dat ook 57 te krijgen
hoop dat dit duidelijk genoeg is
Reinder



Dat is toch zo opgelost.

Mvg
Wim.
Intellibox via LocoNet-Interface met s88 via een s88 naar LocoNet adapter.Of L.NET-S88SD16-N Marklin 6021 via een 63820, LocoNet-Interface en een s88 naar LocoNet adapter. Lenz Digital Plus via  LI101F of s88XPressNetLi s88SD16-n. http://rosoft.boards.net

Vinkendrecht

  • Offline Offline
  • Berichten: 389
    • Vinkendrecht
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #31 Gepost op: 15 January 2008, 23:57:08 »
Die keus is aan jou zelf.
Ik zou met de flex rail beginnen daar waar ook de andere boog begint, als je die tenminste gebruikt in dat zelfde deel. Dan kan je nl de beide sporen zo mooi mogelijk parallel leggen.
Hou wel de hoh afstand in de gaten en zorg dat je niet te dicht bij het andere spoor komt.

Martin
groeten, Martin Vink Dordrecht

hoolsema

  • Offline Offline
  • Berichten: 18
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #32 Gepost op: 16 January 2008, 00:01:10 »
wat wim laat zien klopt wat ik wil want bij de streep komen alleen maar rechte sporen to aan de bocht ga nog effe gauw proberen en dan nog wat drinken en dan gauw naar bed bedankt jongens voor jullie hulp stel ik zeer op prijs en nu ik nadenk had ik dat van die flex wel geweten die bij mijn n baan niet anders maar dat was een peuleschilte om te doen

Reinder

hoolsema

  • Offline Offline
  • Berichten: 18
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #33 Gepost op: 16 January 2008, 00:05:44 »
 klopt als een bus wim morgen even gauw 2 maal 2004 kopen en dan weer met frisse moed weer aan de gang

Reinder
« Laatst bewerkt op: 16 January 2008, 01:47:09 door hoolsema »

Klaas Zondervan

  • Offline Offline
  • Berichten: 26642
    • Pagina van klaas
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #34 Gepost op: 16 January 2008, 08:53:32 »
....2 maal 2004 ....
Even goed op het nummer letten, want in Wim z'n tekening staat iets anders. ::)
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.

hoolsema

  • Offline Offline
  • Berichten: 18
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #35 Gepost op: 16 January 2008, 19:30:19 »
heb het gezien laat morgen de 2 stukjes even halen want moet overdags gewoon werken

Hanzelijn

  • Offline Offline
  • Berichten: 367
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #36 Gepost op: 28 February 2008, 13:26:24 »
Citaat
Peco levert een systeem van losse middenstrips voor de 3-rail rijder.

wat is de artikelcode/artikelnaam van dit produkt?

Klaas Zondervan

  • Offline Offline
  • Berichten: 26642
    • Pagina van klaas
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #37 Gepost op: 28 February 2008, 13:59:04 »
Er zijn twee soorten:

SL-17 Stud contact strip for track, lengte 1828 mm

SL-18 Stud contact strip for turnouts and crossing, lengte 1219 mm.
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.

Hanzelijn

  • Offline Offline
  • Berichten: 367
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #38 Gepost op: 29 February 2008, 16:17:27 »
@ klaas Zondervan

wat is het verschil tussen de 2?

Remunj

  • Offline Offline
  • Berichten: 8109
Re: Marklin k rails of toch terug naar c of helemaal wat anders
« Reactie #39 Gepost op: 29 February 2008, 16:24:31 »
Lijkt me dat klaas het toch duidelijk opgeschreven heeft.
SL-17 voor rails
SL-18 voor wissels en kruisingen

Of zoek een sbij Peco
Gr.
Eric