Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
EifelBurgenBahn
door
Reinout van Rees
Vandaag
om 00:15:52
Materieel verzameling van Michiel(NDS)
door
neudalhausenstadbahn
16 December 2025, 23:54:58
Toon hier je (model)TRAM foto's.
door
GerardvV
16 December 2025, 23:34:55
Hoe voorkom je strooilicht van smd led?
door
Edwin2121992
16 December 2025, 23:30:18
Pappe und Nass-Halten, een TT modulebaantje
door
Kees-Jan
16 December 2025, 23:29:46
Rondom Charlois
door
Alewijn
16 December 2025, 23:22:20
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
defender
16 December 2025, 23:04:19
Beginnersvraag Märklin Delta "Circus Mondolino"
door
Jan-Peter
16 December 2025, 22:52:24
ESU V5 Decoder setting
door
NS2408
16 December 2025, 22:46:36
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
MathynK
16 December 2025, 22:41:11
Goede wensen voor 2026
door
Frank 123
16 December 2025, 22:26:36
Modellbau Lingen 2026
door
Frank 123
16 December 2025, 22:13:49
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm
door
Paul1969
16 December 2025, 21:44:16
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
AndrevdG
16 December 2025, 21:39:02
Bahnstrecke 5867
door
Frank 123
16 December 2025, 21:26:59
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
puntenglijder
16 December 2025, 20:53:14
"Jede Stunde, jede Klasse": DB Intercity '79
door
Rick
16 December 2025, 20:51:14
Show je realistische treinsamenstelling
door
Rick
16 December 2025, 20:45:16
Modelspoordagen 10 & 11 januari 2026
door
Ad Cleijsen
16 December 2025, 20:44:18
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
neudalhausenstadbahn
16 December 2025, 20:38:46
Zee. Land.
door
Huup
16 December 2025, 19:59:34
Terschellinger Spoor
door
FritsT
16 December 2025, 19:48:06
La vie...Sud-Est; zolderbaan met thema zuidoost Frankrijk
door
Paulus
16 December 2025, 18:55:06
Problemen met digikeijs drc1100 lichtset inbouw
door
bellejt
16 December 2025, 18:01:59
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
16 December 2025, 17:57:27
20 jaar BNLS jubileum
door
KNed
16 December 2025, 17:03:17
Bitry Bascule in 0e, een nieuw baantje op Micromodules
door
spoorijzer
16 December 2025, 16:42:07
'Worst Case' materieel voor testen vrije ruimte, etc...
door
Klaas Zondervan
16 December 2025, 16:07:09
Starter met spoor G
door
MOVisser
16 December 2025, 14:42:13
Next 18 ESU adapterplaatje
door
008200
16 December 2025, 14:32:56
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90 (gelezen 6258 keer)
dh3201
Offline
Berichten: 2527
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #15 Gepost op:
02 December 2016, 14:47:19 »
Een BKD kan natuurlijk een keer manco zijn geweest (wegens defect of zo uit de stam gerangeerd), maar in mijn notities ben ik in de jaren '90 geen trein zonder BKD tegengekomen op de relatie Zandvoort/Haarlem naar Maastricht/Heerlen. Wel enkele in de jaren '00.
Met de komst van ICK, die ook een tijdje gemengd op deze route hebben gereden, kwamen zeer variabele samenstellingen voor.
Nog enkele leuke voorbeelden:
31-12 2002 Haarlem - Maastricht:
1746
50 84 20-77 105-9 ICRm B
50 84 20-70 216-1 ICRm B
50 84 82-37 061-8 ICK BD
50 84 10-77 604-3 ICR A
50 84 10-77 303-2 ICRm A
50 84 10-70 373-2 ICRm A
50 84 21-37 516-5 Plan W
50 84 21-37 466-3 Plan W
50 84 82-37 057-6 ICK BD
50 84 22-37 992-7 ICK B
50 84 10-70 665-1 ICR A
50 84 22-37 915-8 ICK B
(notabene twee BD's)
30-03-2003 richting Haarlem:
1740
50 84 22-37 918-2 ICK B
50 84 22-37 926-5 ICK B
50 84 22-37 933-1 ICK B
50 84 20-77 156-2 ICRm B
50 84 22-37 947-1 ICK B
50 84 82-37 065-9 ICK BD
50 84 22-37 932-3 ICK BD
50 84 10-70 677-6 ICR A
50 84 20-77 108-3 ICRm B
(lekker knus in de eerste klas
)
(ook hier weer twee BD's)
30-03-2003 richting Maastricht of Heerlen:
1736
50 84 82-70 906-2 ICR BKD
50 84 21-37 467-1 Plan W
50 84 22-37 983-6 ICK B
50 84 21-37 466-3 Plan W
50 84 12-37 018-3 ICK A
50 84 22-37 935-6 ICK B
50 84 82-37 058-4 ICK BD
50 84 10-77 301-6 ICRm A
50 84 12-37 028-2 ICK A
50 84 10-77 615-9 ICR A
50 84 21-37 503-3 Plan W
50 84 82-70 916-1 ICR BKD
(Zowaar twee BKD's en ook nog een BD)
27-07-2003 Haarlem - Maastricht:
1833
50 84 26-37 102-9 DDM Bvk
50 84 26-37 515-2 DDM Bv
50 84 10-77 613-4 ICR A
50 84 10-70 665-1 ICR A
50 84 22-37 988-5 ICK B
50 84 20-77 764-3 ICR B
50 84 82-70 436-0 ICRm BD
50 84 20-77 126-5 ICRm B
50 84 22-37 937-2 ICK B
50 84 22-37 902-6 ICK B
50 84 10-70 681-8 ICR A
50 84 26-37 506-1 DDM Bvf
(DDM zowel voor als achteraan de stam)
27-07-2003 Maastricht Haarlem:
1766
50 84 92-37 007-9 Df ex-plan E
50 84 20-77 775-9 ICR B
50 84 20-77 139-8 ICRm B
50 84 10-70 662-8 ICR A
50 84 20-70 585-9 ICR(m) B
50 84 10-70 675-0 ICR A
50 84 21-37 503-3 Plan W
50 84 22-37 955-4 ICK B
50 84 10-70 676-8 ICR A
50 84 20-77 771-8 ICR B
50 84 22-37 927-3 ICR B
50 84 12-37 024-1 ICK A
(geen enkele BD of BKD)
02-08-2003 richting Haarlem:
1775
50 84 26-37 505-3 DDM Bvf
50 84 22-37 905-9 ICK B
50 84 20-70 584-2 ICK B
50 84 10-70 682-6 ICR A
50 84 20-70 208-8 ICRm B
50 84 22-37 925-7 ICK B
50 84 12-37 032-4 ICK A
50 84 12-37 031-6 ICK A
50 84 22-37 923-2 ICK B
50 84 22-37 962-0 ICK B
(geen enkele BD of BKD)
29-02-2004 Haarlem - Maastricht:
1766
50 84 10-77 623-3 ICR A
50 84 10-77 611-8 ICR A
50 84 20-77 104-2 ICRm B
50 84 20-77 122-4 ICRm B
50 84 20-70 227-8 ICRm B
50 84 20-77 101-8 ICRm B
50 84 20-77 134-9 ICRm B
50 84 82-70 911-2 ICR BKD
50 84 82-70 952-6 ICR BKD
(zowaar nog een keertje twee BKD's)
Gelogd
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein
Stamhe
Offline
Berichten: 26
Containertransport
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #16 Gepost op:
03 December 2016, 16:59:30 »
Maar Antal... deze van Niels;
02-08-2003 richting Haarlem:
1775
50 84 26-37 505-3 DDM Bvf
50 84 22-37 905-9 ICK B
50 84 20-70 584-2 ICK B
50 84 10-70 682-6 ICR A
50 84 20-70 208-8 ICRm B
50 84 22-37 925-7 ICK B
50 84 12-37 032-4 ICK A
50 84 12-37 031-6 ICK A
50 84 22-37 923-2 ICK B
50 84 22-37 962-0 ICK B
Is ook zonder BKD èn hij is gespot, dus is dat niet wat?
Groetjes,
Elbert (Je Kamerikse maatje die ook nog op ICR-jacht is)
Gelogd
Antal
Offline
Berichten: 1341
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #17 Gepost op:
03 December 2016, 22:26:50 »
Ha Elbert, vriend!
Dat is inderdaad een leuke samenstelling maar ik hou mezelf strikt bij de jaren 90.
Wat betekend dat ik volgend jaar hard op jacht ga naar de ICR BKD in tijdperk IV/Va
Vanavond een mooi dvdtje gekregen van de spoorwegen in 1991 en daar hoop ik ook wat beelden uit te halen.
Groetjes,
Antal
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90