Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Big Scale Trains - NS SLT in H0
door
RailEnthusiast
Vandaag
om 18:14:29
Beilhack xrotm: rijrichting
door
Ronald Halma
Vandaag
om 18:12:14
Modulebanen algemeen; Is de megabiels uitgerangeerd?
door
Scratchbuilt
Vandaag
om 18:08:10
Roco 290 digtaliseren
door
Herb73
Vandaag
om 17:59:53
11e Grote Modelspoorexpo Leuven, 27 en 28 september
door
Ronald Halma
Vandaag
om 17:53:05
Aachenau West
door
wob
Vandaag
om 17:47:10
PWM regelaar Kato 22018 sx standaard controller
door
Herb73
Vandaag
om 17:46:45
advies gevraagd over gelijkstroommotoren en de aansturing
door
BR41
Vandaag
om 17:42:45
Toon hier je (model)TRAM foto's.
door
GerardvV
Vandaag
om 17:42:34
Mijnbouw Indonesië
door
MOVisser
Vandaag
om 17:25:25
4 ledjes op één voorweerstand?
door
Herb73
Vandaag
om 17:11:11
Bahnbetriebswerk "Altendorf"
door
Ronald69
Vandaag
om 16:49:25
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
IJmc
Vandaag
om 16:47:20
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 16:23:27
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
Thai-Bundesbahn
Vandaag
om 16:20:08
Rheinburg, TP V/VI
door
Bram S
Vandaag
om 16:06:09
Am Ende der Strecke, modulebaan op 1 M2
door
Frank 123
Vandaag
om 14:43:57
Albert's fantasie in schaal 0e
door
spoorijzer
Vandaag
om 13:37:10
Digitale kraan Roco 46801
door
VAM65
Vandaag
om 13:23:41
Piko 2025
door
spoorzeven
Vandaag
om 13:06:51
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 13:06:05
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 13:02:43
Da's Daz 2
door
Keska
Vandaag
om 12:57:24
Rookgenerator aansluiting op lok NS4808 (ex BR57)
door
Mar-Cas
Vandaag
om 11:43:45
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 09:25:18
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
Teun
Vandaag
om 09:24:05
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm
door
Jelmer
Vandaag
om 09:16:39
Koploper: missende bezetmelders bij openen "onderhouden lokomotieven"
door
Servé
Vandaag
om 08:52:24
Problemen met digitale koppeling Roco
door
Ben
Vandaag
om 08:02:09
NS 8400 van Werps
door
Ivo tB
Vandaag
om 00:09:18
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90 (gelezen 5999 keer)
dh3201
Offline
Berichten: 2512
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #15 Gepost op:
02 December 2016, 14:47:19 »
Een BKD kan natuurlijk een keer manco zijn geweest (wegens defect of zo uit de stam gerangeerd), maar in mijn notities ben ik in de jaren '90 geen trein zonder BKD tegengekomen op de relatie Zandvoort/Haarlem naar Maastricht/Heerlen. Wel enkele in de jaren '00.
Met de komst van ICK, die ook een tijdje gemengd op deze route hebben gereden, kwamen zeer variabele samenstellingen voor.
Nog enkele leuke voorbeelden:
31-12 2002 Haarlem - Maastricht:
1746
50 84 20-77 105-9 ICRm B
50 84 20-70 216-1 ICRm B
50 84 82-37 061-8 ICK BD
50 84 10-77 604-3 ICR A
50 84 10-77 303-2 ICRm A
50 84 10-70 373-2 ICRm A
50 84 21-37 516-5 Plan W
50 84 21-37 466-3 Plan W
50 84 82-37 057-6 ICK BD
50 84 22-37 992-7 ICK B
50 84 10-70 665-1 ICR A
50 84 22-37 915-8 ICK B
(notabene twee BD's)
30-03-2003 richting Haarlem:
1740
50 84 22-37 918-2 ICK B
50 84 22-37 926-5 ICK B
50 84 22-37 933-1 ICK B
50 84 20-77 156-2 ICRm B
50 84 22-37 947-1 ICK B
50 84 82-37 065-9 ICK BD
50 84 22-37 932-3 ICK BD
50 84 10-70 677-6 ICR A
50 84 20-77 108-3 ICRm B
(lekker knus in de eerste klas
)
(ook hier weer twee BD's)
30-03-2003 richting Maastricht of Heerlen:
1736
50 84 82-70 906-2 ICR BKD
50 84 21-37 467-1 Plan W
50 84 22-37 983-6 ICK B
50 84 21-37 466-3 Plan W
50 84 12-37 018-3 ICK A
50 84 22-37 935-6 ICK B
50 84 82-37 058-4 ICK BD
50 84 10-77 301-6 ICRm A
50 84 12-37 028-2 ICK A
50 84 10-77 615-9 ICR A
50 84 21-37 503-3 Plan W
50 84 82-70 916-1 ICR BKD
(Zowaar twee BKD's en ook nog een BD)
27-07-2003 Haarlem - Maastricht:
1833
50 84 26-37 102-9 DDM Bvk
50 84 26-37 515-2 DDM Bv
50 84 10-77 613-4 ICR A
50 84 10-70 665-1 ICR A
50 84 22-37 988-5 ICK B
50 84 20-77 764-3 ICR B
50 84 82-70 436-0 ICRm BD
50 84 20-77 126-5 ICRm B
50 84 22-37 937-2 ICK B
50 84 22-37 902-6 ICK B
50 84 10-70 681-8 ICR A
50 84 26-37 506-1 DDM Bvf
(DDM zowel voor als achteraan de stam)
27-07-2003 Maastricht Haarlem:
1766
50 84 92-37 007-9 Df ex-plan E
50 84 20-77 775-9 ICR B
50 84 20-77 139-8 ICRm B
50 84 10-70 662-8 ICR A
50 84 20-70 585-9 ICR(m) B
50 84 10-70 675-0 ICR A
50 84 21-37 503-3 Plan W
50 84 22-37 955-4 ICK B
50 84 10-70 676-8 ICR A
50 84 20-77 771-8 ICR B
50 84 22-37 927-3 ICR B
50 84 12-37 024-1 ICK A
(geen enkele BD of BKD)
02-08-2003 richting Haarlem:
1775
50 84 26-37 505-3 DDM Bvf
50 84 22-37 905-9 ICK B
50 84 20-70 584-2 ICK B
50 84 10-70 682-6 ICR A
50 84 20-70 208-8 ICRm B
50 84 22-37 925-7 ICK B
50 84 12-37 032-4 ICK A
50 84 12-37 031-6 ICK A
50 84 22-37 923-2 ICK B
50 84 22-37 962-0 ICK B
(geen enkele BD of BKD)
29-02-2004 Haarlem - Maastricht:
1766
50 84 10-77 623-3 ICR A
50 84 10-77 611-8 ICR A
50 84 20-77 104-2 ICRm B
50 84 20-77 122-4 ICRm B
50 84 20-70 227-8 ICRm B
50 84 20-77 101-8 ICRm B
50 84 20-77 134-9 ICRm B
50 84 82-70 911-2 ICR BKD
50 84 82-70 952-6 ICR BKD
(zowaar nog een keertje twee BKD's)
Gelogd
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein
Stamhe
Offline
Berichten: 26
Containertransport
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #16 Gepost op:
03 December 2016, 16:59:30 »
Maar Antal... deze van Niels;
02-08-2003 richting Haarlem:
1775
50 84 26-37 505-3 DDM Bvf
50 84 22-37 905-9 ICK B
50 84 20-70 584-2 ICK B
50 84 10-70 682-6 ICR A
50 84 20-70 208-8 ICRm B
50 84 22-37 925-7 ICK B
50 84 12-37 032-4 ICK A
50 84 12-37 031-6 ICK A
50 84 22-37 923-2 ICK B
50 84 22-37 962-0 ICK B
Is ook zonder BKD èn hij is gespot, dus is dat niet wat?
Groetjes,
Elbert (Je Kamerikse maatje die ook nog op ICR-jacht is)
Gelogd
Antal
Offline
Berichten: 1340
Re: Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90
«
Reactie #17 Gepost op:
03 December 2016, 22:26:50 »
Ha Elbert, vriend!
Dat is inderdaad een leuke samenstelling maar ik hou mezelf strikt bij de jaren 90.
Wat betekend dat ik volgend jaar hard op jacht ga naar de ICR BKD in tijdperk IV/Va
Vanavond een mooi dvdtje gekregen van de spoorwegen in 1991 en daar hoop ik ook wat beelden uit te halen.
Groetjes,
Antal
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Ic van Zandvoort naar Maastricht v.v. In de jaren 90