Geloof het of niet... 2 electronica winkels in de streek afgedaan en printplaatjes.... nee dat verkopen ze niet meer. enkel fotogevoelige etsplaat.Ik weet dat conrad printplaatjes heeft. Als leek geen idee welk type ik nodig heb.Kan iemand mij advies geven met evt conrad artikel nummer ? Tx Peter
omdat de door wrijving van en gewicht van de lok,veel krachten op het spoor worden overgedragen,
In mijn reeds bestaande spiraal zou ik alsnog enkele bloksecties willen aanbrengen.Hiervoor moet ik ofwel alles terug losmaken en dan dmv geisoleerde raillassen gaan werken ofwel dacht ik eraan om de rails aan 1 staaf gewoon schuins door te slijpen en dan de slijpsnede op te vullen met bvb smeltlijm ter isolatie. De diameter van de spiraal is ongeveer een 2.00 mtrs en alle rails is flexrail.Nu ben ik enkel bang dat door het doorslijpen de rails uit lijn komen te liggen en er dus ontsporingsgevaar zou kunnen optreden. Heeft iemand hier ervaring mee / tips / advies om dit te voorkomen. Zou me namelijk een enorme hoop werk besparenMVgPeter