Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Revier Rheinbrenner (H0)
door
Overet
Vandaag
om 08:56:55
Raadplaatje
door
Gerrit H
Vandaag
om 08:45:48
De modeltreinen van Spoorijzer
door
spoorijzer
Vandaag
om 08:45:31
MLF Fielschmann motor kit
door
Albert de Heer
Vandaag
om 08:44:52
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
Bor de Wolf
Vandaag
om 08:34:35
Piko blauwe 1000
door
roco
Vandaag
om 08:29:14
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Eelco Storm
Vandaag
om 08:27:31
Terschellinger Spoor
door
spoorijzer
Vandaag
om 08:27:02
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
spoorijzer
Vandaag
om 08:25:51
fotowedstrijd 2025 welk onderwerp?
door
Bob R.
Vandaag
om 08:23:50
Die Sauerlandbahn - Tijdperk III
door
basjuh1981
Vandaag
om 08:22:36
Ingezonden foto's en winnaars van voorgaande fotowedstrijden.
door
Bob R.
Vandaag
om 08:06:31
Beekdaelen in H0
door
spoorijzer
Vandaag
om 08:04:40
Fotowedstrijd 2025
door
Bob R.
Vandaag
om 07:54:45
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
Eric B
Vandaag
om 07:21:14
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
sneek
Vandaag
om 00:49:08
Gekke/vreemde/rare filmpjes en video's met treinen erin.
door
j.ossebaar
27 November 2025, 22:09:49
Aachenau West
door
wob
27 November 2025, 21:41:21
Site Uhlenbrock
door
Jan-Peter
27 November 2025, 21:38:45
Stub switches
door
Hans1963
27 November 2025, 21:25:21
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend?
door
Herb73
27 November 2025, 21:20:49
Welke versies van de Roco 2200 zijn er?
door
JohnH0
27 November 2025, 20:44:28
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
27 November 2025, 20:42:03
Arlbergbahn.. ?
door
Krazy Dre
27 November 2025, 20:23:36
Nieuw huis, nieuwe baan
door
Benelux795
27 November 2025, 20:05:22
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
27 November 2025, 18:56:08
Bouw van tijdperk 1 HSM en SS rijtuigen
door
MathynK
27 November 2025, 18:10:13
Au bord de la Cèze
door
Wim1969
27 November 2025, 18:08:09
Loksound5 decoder
door
008200
27 November 2025, 15:34:24
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Jelmer
27 November 2025, 15:21:11
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton (gelezen 4737 keer)
erik1
Offline
Berichten: 472
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #15 Gepost op:
13 March 2010, 14:20:40 »
moet je is proberen met een ls 1184. dan ben je meteen al je losse onderdelen kwijt. maar als het een oplossing is voor lastig kappen is het het proberen waard.
Gelogd
Basilicum
Prae-adviseur
Offline
Berichten: 5435
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #16 Gepost op:
13 March 2010, 14:52:28 »
Het is niet meer dan een mogelijkheid om een bepaalde loc te openen. Ik zal het niet gauw toepassen.
Groet,
Basilicum
Gelogd
Deining in Dönsdorf
•
Dahinterhofen im Bau
henk
Online
Berichten: 22717
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #17 Gepost op:
13 March 2010, 16:54:08 »
En zo is het maar net.
De de1 heeft er niets mee te maken. De opbouw van dat apparaat lijkt niet eens op de hier vertoonde modellen.
Gelogd
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.
Besselspoor
Offline
Berichten: 5437
Team Mitropa - OHMB
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #18 Gepost op:
13 March 2010, 18:03:30 »
Citaat van: henk op 13 March 2010, 16:54:08
De de1 heeft er niets mee te maken.
Dat was ook even cynisch bedoeld, omdat de DE1 de lastigst te openen trein sinds lange tijd is.
Groet, Bessel
Gelogd
RETROBAHN A.G.
Remunj
Offline
Berichten: 8087
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #19 Gepost op:
15 March 2010, 10:01:44 »
Roco ICK is ook op een soortgelijek manier te openen
Hoort eigenlijk in het draadje "dat overkomt mij niet thuis" maar past hier ook wel een beetje.
Was zaterdag bezig met het bouwen van een klimspiraal en iedere keer na een stuk rails leggen natuurlijk testen of alles goed ligt.
ICK reed met een net gangetje naar beneden ...... tot de rails ophield en jawel een vrije val van ca 60 cm.
Het resultaat: een losse kap, een los onderstel, een stukje staal en een los draaistel.
Even klik, klik, klik en hij was weer compleet.
Gr.
Eric
Gelogd
Gr.
Eric
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton