Wel heb ik geconstateerd daar waar oudere ESU-decoders heel vaak in één keer prima rijeigenschappen leverde, dat bij V5 bijna nooit het geval is.
Niet te groot.
Een wat laat antwoord, maar ik kan dit niet zomaar laten passeren. Ik lees niet alles, Ronald, zoals ik ook dit pas meer dan een jaar later zie. Ik heb een model met klokankermotor op hun verzoek naar ESU gezonden en deze hebben zij ingesteld. Wat zij goed genoeg vonden, was voor mij duidelijk ondermaats. Ik weet zeker dat jij het met mij eens was geweest als je het gezien had. Pas vanaf snelheidsstap 7 rijdt het fatsoenlijk. Ik laat me graag overtuigen van het tegendeel en je mag graag de uitdaging uitgaan als jij denkt dat het wel kan, maar ik én ESU krijgen niet voor elkaar wat Zimo standaard uit het doosje al kan. ESU zal prima met H0 modellen werken, omdat daar hun expertise licht, maar kleinere modellen met klokankermotoren... Ik zou het graag zien hoe en dat het kan. De instellingen in de Programmer software voor klokankermotoren is het in ieder geval niet, voordat iemand dat gaat aangeven.
Ik reageerde primair op jou als persoon al afgevend op Esu in het algemeen, niet specifiek op een voorbeeld. Niet meer en niet minder Ieder zijn voorkeur, ik gebruik ze erg graag. Uitzonderingen zijn er altijd en zullen er blijven
..en Lenz (Geen sound).
Ik heb lang geprobeerd ESU te blijven gebruiken, ook omdat al hun geluiden gratis te downloaden zijn en je makkelijk wat anders kan installeren.
Niet direct, via Susi Dietz sound. Gebruik ik niet, veel te omslachtig.