Hallo Piet,Wat is nu het precieze probleem? Kan je nu wel of niet de z21start verbinden met je tablet?
Nu alles aangesloten in woonkamer bij thuis netwerk router.
Oplossing was: De data kabel (bij mij groen) uit het thuis netwerk gehaald en in de blauwe poort van de TPlink gedaan.Nu is de Melding weg en ik kan van alles met de Maintenance tool, die van de week is geïnstalleerd op de laptop.
Naar de winkel geweest met alles.
Piet. Het is echt heel moeilijk vast te stellen wat je nou precies wilt. Je lijkt een probleem te hebben maar je stelt geen een enkele vraag. Als je iets van hulp wilt, moet je dat wel vragen.. Je onvolledige zinnen maken het er ook niet makkelijker op.Waarom doe je dat? Het idee is dat je die z21 router gebruikt zodat je je thuis netwerk niet nodig heb. Anders kan je je z21 net zo goed in je thuis router prikken en de z21 router weg doen.Die 'datakabel' dat noemen we overigens een ethernet kabel.Zoals ik het lees, zit je persistent met je laptop op het verkeerde netwerk. Die blauwe port is alleen om je z21 router op het internet te krijgen, maar dat heb je niet nodig. De verbinding komt pas tot stand nadat je de routers verbindt, dat verraadt dus dat je met je laptop al op het verkeerde Wifi netwerk zit.