Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen door Streamliner
Vandaag om 16:10:09
Bf Kibronn door Luit
Vandaag om 16:08:39
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door Mispoes
Vandaag om 16:01:59
Raadplaatje door Klaas Zondervan
Vandaag om 15:54:19
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend? door grossraumwagen
Vandaag om 15:33:47
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko? door Sicco Dierdorp
Vandaag om 15:21:02
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974 door Mispoes
Vandaag om 15:17:11
Roco 290 digtaliseren door Ronald Halma
Vandaag om 15:06:34
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Ronald Halma
Vandaag om 14:59:39
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen door Jeroen Vreeken
Vandaag om 14:40:06
Lodewickshaven door Ronald Halma
Vandaag om 14:33:44
Spoor Groep Zuid 22-23 november Helmond door Gerard van de Weijer
Vandaag om 14:29:02
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door Hans Reints
Vandaag om 14:22:47
Zelfgemaakt BiDiB modules door bask185
Vandaag om 14:14:02
W.V. Kalender 2026 door Wim Vink
Vandaag om 14:07:26
Anders dan Rietze, moderne 1:87 Amsterdamse GVB trams of bussen? door R1954
Vandaag om 13:54:23
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5 door spoorijzer
Vandaag om 13:50:08
De spoorhaven van Zuidbarge. door Alewijn
Vandaag om 13:45:51
Stottering Piko 98551BD door bellejt
Vandaag om 13:39:10
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 13:23:41
Le Bassin uit logeren bij Bentink door defender
Vandaag om 12:57:48
fotowedstrijd 2025 door Dave.......
Vandaag om 12:09:36
Acme nieuwe ICNG door virmfan
Vandaag om 12:00:37
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
Vandaag om 11:38:15
Mitteldorf, baan in H0, DR tp III door Peter.D
Vandaag om 11:35:18
extra terugmeld module viessmann 5217 door bask185
Vandaag om 11:34:19
Station Roodeschool door cor_b
Vandaag om 11:28:41
VERPLAATST: extra terugmeld module viessmann 5217 door Duikeend
Vandaag om 11:02:46
Invoering SGNS containerwagens bij NS door ES44C4
Vandaag om 10:55:16
Da's Daz 2 door Huup
Vandaag om 10:23:50
  

Auteur Topic: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"  (gelezen 6452 keer)

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #45 Gepost op: 12 July 2013, 16:56:28 »
Ook daar ben ik het niet bij voorbaat mee eens. Zelfs met een ongewijzigde dienst kunnen ze nog steeds voor allerlei zaken bellen. Knoco Rtd: kun je heb wat verder doorzetten in Rtd?, Knoco Ut: je moet heb aan het einde van het perron zetten in Ut. Knoco Es: kun je de trein neerzetten bij het verblijf, want ik heb als je binnenkomt even niemand met een blauwe vlag. Te Lelystad Opstel voor het S-bord: bel opzichter. Knoco Hfdo: op de terugweg krijg je ander materieel mee. Onderweg NBM bellen om storingen aan je trein door te geven. Callcenter bellen: ja op station X werkt de stationsverlichting maar half. Veiligheidscentrale bellen: Hc heeft assistentie nodig op station X.

En zo zijn er genoeg situaties te bedenken waar het nodig is dat ze me bellen of dat ik zelf moet gaan bellen.
Groetjes,
Emiel

Jamie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1445
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #46 Gepost op: 12 July 2013, 17:06:21 »
@emiel-nl natuurlijk zijn die situaties er ook,daarom zei ik in normale situaties :)
Als je maar niet gaat bellen tussen de 1 en 40km/u  ;)
Mvg jamie diks

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #47 Gepost op: 12 July 2013, 18:00:34 »
Uiteraard!  :)

Gert1

  • Gast
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #48 Gepost op: 17 July 2013, 21:03:59 »

Emiel_nl

  • Offline Offline
  • Berichten: 586
Re: DSB tegen machinisten: "three strikes, you're out!"
« Reactie #49 Gepost op: 18 July 2013, 01:47:53 »
Wel typisch dat zo'n beetje een jaar ervoor dit bericht naar buiten kwam:

http://www.nu.nl/binnenland/2857750/trein-minder-vaak-rood-sein.html

Waarin ook meteen wat interessante cijfers boven komen drijven, zoals een vermindering van 42% in de periode 2006-2011.
Groetjes,
Emiel