Hier idem. Natuurlijk is de hobby niet sexy voor buitenstaanders, het gaat om het gevoel wat het je zelf geeft. Toch lukt het het programma aardig om mensen enthousiast te maken. Dat vind ik toch wel knap.
Zo erg individueel is de modelspoorhobby niet. Er zijn heel wat modelspoorders lid van een club, en op tentoonstellingen treden ze in de openbaarheid om hun kunsten te vertonen.
Ervaar dat toch vaak anders. Sexy is misschien het woord niet maar de meeste buitenstaanders vinden het erg interessant wat ik doe.
Tante M sponsort niet, De Kleine Meppel doet dat (waarvoor chapeau!). Die heeft tante M in het programma + wat andere merken. Nogmaals; voor wat jij wilt zien is er simpelweg geen tijd om dat te laten zien. Het interesseert het gewone publiek ook geen reet, die vallen daarbij in slaap Entertainment op prime time, weet je nog?
Wanneer komt Max met een programma over postzegels verzamelen? Heel Holland Plakt ofzoiets
En dat de Clubs stilstaan of verdwijnen, daar heb ik nog wel een hele theorie over, maar dat past hier nu niet