Dat hoeft ook niet, je hebt blijkbaar wel een computer, en daar kun je uitzending gemist ook op zien
Sterker nog: dat zal nog wel een juridisch staartje krijgen. Dat er iemand aanwezig mocht zijn bij de finale was vast aan bepaalde voorwaarden verbonden....
Scherp opgemerkt! Nog even een waarschuwing voor wie naar dit programma kijkt en niet nu al wil weten welke teams er de komende weken meer afvallen: negeer het oktober-nummer van Railmagazine! Daarin staat namelijk een artikel van Gerard Hendriks die bij de finale aanwezig mocht zijn en daar foto's mocht maken. Die zijn ook bij het artikel afgedrukt en daardoor weet ik nu helaas al wel teams de finale halen. En dus ook welke teams er de komende weken nog gaan afvallen. Een behoorlijke blunder van dit blad, als je het mij vraagt.Bor
Beste Ronald,In het artikel staat dat de afgebeelde foto's van degene zijn die bij de finale aanwezig was. Leg mij dan maar eens uit hoe dat onzin kan zijn.Bor
In het artikel staat dat de afgebeelde foto's van degene zijn die bij de finale aanwezig was.
En ik zeg jou dat je geen gelijk hebt Hoe ik dat weet?
neuh, k doe wel n keer mee bij kitchen nightmares...
Hetzelfde smoesje als altijd.