Nou nou.
Hoop dat je wel beseft dat het pas werkt als je pas weet wat de snelste lok is als je ze allemaal getest hebt op deze wijze? En daarna dus alle andere dan op DIE lok aan moet passen? Maar goed, dat is een praktisch onhandigheidje zullen we maar zeggen.
En dan nog, dan is de topsnelheid van al je materiaal hetzelfde met je handregelaar voluit, maar wat als je dan je rangeerlok niet met 120km/h wilt laten rangeren? Moet je toch weer met de hand, op gevoel, aanpassen, en is heel je 'calibratiemachine' dus nutteloos.
Je begrijpt nog steeds niet wat ik zeg. Ik denk als je je sik een 1200 laat slepen, dat het de 1200 is die aan de sik gaat trekken en duwen .
Als je handmatig rijdt en je wilt treinen van verschillende fabrikanten in treinschakeling laten rijden, hoe zou jij dat dan doen? Ik hou me geheel aanbevolen voor andere manieren om treinen op elkaar af te stemmen tbv een treinschakeling, maar als je met de hand rijdt... wat kan je doen?
Ik denk als je je sik een 1200 laat slepen, dat het de 1200 is die aan de sik gaat trekken en duwen .
Volgens mij was de vraag van Ruud: met meervoudige tractie rijden met Koploper, dit topic gaat inmiddels alle kanten op. Hoe moeilijk is het voor de geachte afgevaardigden om een beetje bij de les te blijven?Gr, Ben.
Jullie dwalen af.... De vraag was of multitractie digitaal mogelijk is nu. Dan is het wel zo leuk om ook de nu ter beschikking staande mogelijkheden te benoemen
Dus bij Rocrail kun je niet ijken en het op elkaar afstemmen van de snelheid is een heel gedoe.
In Rocrail kun je zowel een loc ijken als meerdere loc's multi-tractie laten rijden.
Op youtube zijn filmpjes te zien van grote modelbanen dat zelfs een opduw loc aansluit en past zich aannde rijde trein aan en er worden geen wagonnen uit decrails gedrukt hoevwekt dat dan?
Volgens mij was de vraag van Ruud: met meervoudige tractie rijden met Koploper, dit topic gaat inmiddels alle kanten op. Hoe moeilijk is het voor de geachte afgevaardigden om een beetje bij de les te blijven?
Pas op de vraag van een ander is het woord Koploper naar voren gekomen.