......Sorry voor het lange bericht... had nog erger gekund maar voegt niks toe...
EensJohan,Fijn dat je een duidelijk beeld hebt hoe het forum er uit moet zien en moet functioneren. Helaas blijkt in de loop van de tijd dat actieve gebruikers daar anders over denken.Als je meegaat met de tijd, en kijkt hoe zaken zich ontwikkelen, dan zou dat ook voor jou aanleiding kunnen zijn om je meningen en overtuigingen aan te passen.Zo zijn er sinds 2018 meer mogelijkheden mainstream geworden om bouw verslagen te delen. Dat heeft zijn weerslag op de inhoud van het forum.Groet,Tjalling
Misschien aardig om dat eens te vragen aan het contingent gevorderde bouwers dat hier inmiddels hun verrichtingen niet meer post.Bij voorbeeld:Heer Dilz, heer Stedahult, heer Maaskant, en nog zo een paar.Een schone taak voor het bestuur, dunkt me.Doch slechts een kniesoor die hierop let.groetenHendrik Jan
Misschien was het dan ook wat duidelijker geweest van jouw kant als je gelijk had aangegeven dat je in het bestuur hebt gezeten. Dan weten de mensen dat alvorens ze weer daarop gaan reageren.En met het copyright ben ik het niet helemaal met je eens. Ja, als je een foto op internet plaatst dan ben je in principe de regie kwijt. Echter betekent dat niet dat iedereen vervolgens jouw foto maar kan gebruiken en plaatsen en zo. Dat is gewoon wettelijk geregeld volgens mij. Dus daar moeten de moderators gewoon actie op ondernemen, mocht iemand iets plaatsen.Edit: overigens aardig bedoeld hoor, deze reactie, ben niet boos of beledigd of wat dan ook
- Gebruikers en vrijwilligers die briesend het forum of de stichting verlaten omdat er dus niet exact wordt voldaan aan hun verwachting.- Gebruikers en vrijwilligers die het forum of de stichting verlaten maar nog steeds direct of indirect hun invloed moeten laten gelden (maar een kniesoor die daar op let )- Vrijwilligers die zich niet meer laten aansturen/anderen negeren omdat ze het niet met je eens zijn.- Gedreig met gerechtelijke stappen om zeer uiteenlopende redenen.- Gewuif met de grondwet (vrijheid van meningsuiting) of forumregels. Maar die vervolgens wel zodanig interpreteren dat HUN gedrag er wel binnenvalt.- Het nodig vinden om mensen weg te zetten, daarbij gebruik te maken van bepaalde (serieuze) krachttermen, onder het mom van geven van een mening- Gebruikers en vrijwilligers die een bepaald gedrag van een ander eisen, maar zichzelf daar totaal niet aan storen.- Mensen die het idd allemaal beter weten en advies met de nodige krachttermen gepaard laten gaan.
maar ik lees wel dat PB's soms nog ontsporen. Zou het een optie/mogelijkheid zijn om die optie uit te zetten? Als je er niet van gediend bent, zet je de mogelijkheid tot het ontvangen/versturen van PB's uit. Hoe technisch dat mogelijk is, weet ik niet.
Ik wil mij niet teveel in de discussie mengen, maar ik lees wel dat PB's soms nog ontsporen. Zou het een optie/mogelijkheid zijn om die optie uit te zetten? Als je er niet van gediend bent, zet je de mogelijkheid tot het ontvangen/versturen van PB's uit. Hoe technisch dat mogelijk is, weet ik niet.