Ik lees net dat Ed (Thai-Bundesbahn) na ruim 7 jaar vandaag ook is gestopt met zijn topic.Hier schrik ik toch wel een beetje van want nu zijn we weer een heel actief forumlid kwijt.Dit moet natuurlijk geen trend worden...........
.... Ik herinner mij nog een discussieover foto's, lees het draadje maar en ziewat ik bedoel
Voor mij ligt het totaal niet aan demoderatie/bestuur. Maar aan een groepgebruikers die over elk niets zeggendonderwerp een discussie wenst te voeren........ OpInstagram zie ik dat gezever niet. En daaris het ook niet allemaal 'ooh of aah watmooi'. ...
En die dat vervolgens ook moeten delen met iedereen.
Heb zomaar het idee dat je het concept nog niet helemaal begrijpt hoe het werkt met een X-Bus (xPressNet) aansluiting.
...hoop alleen voor je dat ze op de club blij met je zijn als lid.
Edit: Ook echt zo'n voorbeeld: op Facebook laat gisteren iemand foto's zien van een mock-up van de kop van een TEE treinstel, gewoon van karton/hout. Dan moet er gelijk weer iemand melden dat de ramen niet helemaal kloppen en ontstaat er weer een hele discussie Het is gewoon een stuk decor voor op beurzen e.d.!
Mee eens. De moderatie hier vind ik zelf reuze netjes. Ik heb ook wel eens een grapje wat dan gewist wordt en waarvan ik denk, zo erg was dat nou ook weer niet? Maar daar maak ik me verder echt niet druk om. Als de mods dat zo beoordelen dan zij het zo. Het probleem is volgens mij dat er gewoon heel veel mensen rondlopen die alles altijd beter weten. En die dat vervolgens ook moeten delen met iedereen.
Ik las de originele titel van dit draadje nog eens en volgens mij zijn we weer ontspoord
Banen of diorama'sHier kan je alles laten zien wat te maken heeft met het bouwen van een baan. Een kijkje in de keuken bijSub-boards: RhB / FO / MGB, Zwitsers smalspoor
Die poging heb ik al eens ondernomen met het bestuur gedeelte... dat verhaal was na een aantal maanden wel duidelijk..Buiten dat gaat het ook om hoe er onderling met elkaar omgegaan wordt en met welke vrijheden en respect.. en dat geld zeker voor leden die hier al jaren rond bivakkeren... Ik kan je in ieder geval wel verklappen dat wanneer er incidenten blijven plaatsvinden de activiteiten op het forum steeds verder afnemen hoe hard je ook je best doet de zaak op de rails te houden.. sorry voor de woordspeling...Dat die neerwaartse spiraal al is ingezet mag duidelijk zijn na het aantal vertrokken leden en het aantal draadjes met een strekking zoals deze
...Ik las de originele titel van dit draadje nog eens en volgens mij zijn we weer ontspoord ...