Doel:€250.00
Donaties:€130.00

Per saldo:€-120.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 24-04-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Oude metalen trafo's gebruiken....... door bask185
Vandaag om 22:11:18
Rheinburg, TP V/VI door Chris Westerduin
Vandaag om 22:10:56
Raadplaatje door Arjen52
Vandaag om 22:09:50
Station Roodeschool door Torikoos
Vandaag om 22:07:08
Bahnbetriebswerk "Altendorf" door wob
Vandaag om 21:58:57
NS 6000 (in schaal 0) door FritsT
Vandaag om 21:57:04
firm ware voor 3 D printer door jerrytrein
Vandaag om 21:17:24
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door bigboynl
Vandaag om 21:15:26
Bruikbare etsplaten voor NS4000 en NS4700 tenders, en NS slijptrein? door orientexpress
Vandaag om 21:11:47
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Biessendorf
Vandaag om 21:02:48
Schrootplaats door 741230
Vandaag om 20:38:38
RhB H0m, Albulisch door Overlast
Vandaag om 20:21:53
Bauarbeiten im gange door 741230
Vandaag om 20:09:36
Bouw NS C 8605, BC 6012 en C 6820 door prutser
Vandaag om 19:57:45
Motorpost ombouwen ? door hmmglaser
Vandaag om 19:55:38
Bouw van postrijtuig P 7911-7920 (plan C) van FRIE door Rob Bennis
Vandaag om 19:54:05
Bouw van tijdperk 1 HSM en SS rijtuigen door orientexpress
Vandaag om 19:29:26
19 Toen door defender
Vandaag om 19:22:04
Laag-Baarlo door Mark Lin
Vandaag om 19:02:20
Les Billards du Vivarais door Hans1963
Vandaag om 17:51:03
Gewoon wat busfoto's door Joost O
Vandaag om 17:47:03
Toon hier je (model)TRAM foto's. door Keska
Vandaag om 17:39:07
Piko lok digitaal rijdt direct weg door Ronaldk
Vandaag om 17:15:48
Kortsluiting bij wissels door Voske
Vandaag om 16:57:37
Meedhuizen in H0 door Scratchbuilt
Vandaag om 16:31:17
diorama, voor lange treinen. door FritsT
Vandaag om 16:29:17
Amerikaanse "old timer" rijtuigen in spoor 1 door sncf231e
Vandaag om 15:37:10
EifelBurgenBahn door Reinout van Rees
Vandaag om 15:29:26
"Nederlandse" modellen door spoorijzer
Vandaag om 15:14:16
h0 diorama USA “The Paintshops” door Mudhen
Vandaag om 11:58:57
  

Auteur Topic: A.P. Moller - Maersk’s block train transports COVID-19 antigen self-test kits fr  (gelezen 1491 keer)

Hans Reints

  • हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
  • Offline Offline
  • Berichten: 12332
    • sleutelspoor




Op 21 april is vanuit de Chinese provincie Fujian, een speciale trein met eenenveertig 40 voet- medische container naar het Verenigd Koninkrijk vertrokken. De trein uit Xiamen gaat rechtstreeks naar Duisburg in Duitsland. Hier worden rond deze tijd verwacht. De medische containers gaan dan met vrachtwagens van Duisburg naar het  Verenigd Koninkrijk
"We zijn er trots op het vertrouwen van onze klant te winnen, omdat het vervoeren van medische ladingen extra toewijding vereist, vooral wanneer containertekorten en havencongestie een industriebrede uitdaging zijn in heel Azië. We zullen blijven samenwerken met spoorwegpartners in China om snelle en betrouwbare service te bieden om aan de behoeften van klanten te voldoen", zegt Candy Tang, Maersk Intercontinental Rail productmanager, Maersk Greater China.
Naarmate de COVID-19-pandemie voortduurt, is de vraag naar snelle antigeen zelftestkits toegenomen. Intercontinental rail is een goede keuze en kan waarde en alternatieve oplossingen toevoegen aan de toeleveringsketen, waardoor een grotere veerkracht gegarandeerd kan worden. Sinds de uitbraak van COVID-19 heeft Maersk Intercontinental railproduct een cruciale rol gespeeld bij het ondersteunen van klanten bij het regelen van verzending van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's), tijdgevoelige ladingen en grondstoffen van China naar Europa. "Om klanten te helpen hun verstoringen in de toeleveringsketen te beperken, blijft Maersk klantgericht en biedt het waarde op lange termijn door middel van geïntegreerde producten en digitale oplossingen. In 2020 heeft Maersk in totaal 210 intercontinentale treinen op maat van China naar Europese landen geëxploiteerd, waaronder 60 speciale levering van cruciale medische apparatuur. Met de toenemende interesse van klanten in het vervoeren van ladingen via spoordiensten, doen we ons uiterste best om deze kostenefficiënte, milieuvriendelijke manier van transport te bieden," voegt Nora Lin, Head of Logistics Products, Maersk's Greater China toe. In een poging om beter in te spelen op de steeds veranderende behoeften van onze klanten over de hele wereld, zijn de bloktreindiensten van A.P. Moller - Maersk uitgebreid tot 40 corridors in 13 landen.
Bron: Maerks persbericht/shippingworld
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

Hans Reints

  • हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
  • Offline Offline
  • Berichten: 12332
    • sleutelspoor
Earlier this week(20), ambassador Wim Geerts witnessed the launch of the first freight train from Nanjing, Jiangsu province, to Tilburg, North Brabant.

The new railway freight connection is an important step for the Netherlands, China, and the EU since rail transport is an attractive supplementary mode of transportation in terms of duration and costs, but most importantly from the perspective of sustainability. The railway that stretches more than 11 thousand kilometers overland will arrive in approximately 18 days—making it more than twice as fast as ocean shipping and significantly #greener than both air and ocean transport. The Netherlands aims to create more flexible and sustainable international corridors between the two countries by continuously improving on #efficiency through, for example #innovation in digitalization and port logistics. We believe that this new connection will further facilitate business between East China and the Netherlands. Jiangsu province is the largest trading partner of the Netherlands in China and in 2020 a substantial part of China’s total trade volume derived from import and export trade volumes between Jiangsu and the Netherlands. Bron: DAILY COLLECTION OF MARITIME PRESS CLIPPINGS 2021– 144
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.