@Juust,Stop met tobben en kijk eens op joe tjoep en vul in de zoekbalk Z21 in en je zult versteld staan van de hoeveelheid informatie. Met name Bentink heeft een aantal filmpjes ( in het Nederlands ! ) waarin alles, ook het aansluiten en verbinding maken, perfect wordt uitgelegd.
Je schrijft: dat je trein niet rijdt over wissels en detectie punten, maar heb je dan wel op die punten bezetmelders aangesloten ? en zijn die dan ook weer van stroom voorzien ?
Tipje : Gezien je detectie punten ga ik er van uit dat je ooit automatisch wil gaan rijden. Denk na over welk computer programma je wilt gaan gebruiken, er zit nl. nog al wat verschil tussen het ene en andere programma, wat betreft detectie punten.
Wil je dat er meer info komt om je probleem op te lossen zal je toch echt wel iets meer info moeten geven over hoe wat en waar je alles hebt aangesloten.Gr. Jos
Ik heb uit nieuwsgierigheid een paar vraagjes, want ik lees nu eigenlijk best wel een soort van bizar verhaal.Om te beginnen hier. Heb je je intellibox wel geprobeerd te gebruiken? Heb je de handleiding gelezen? Waarom heb je dit ding van ~400 euro? gekocht om hem vervolgens niet te gebruiken?? Want dit komt op mij over als:En blijkbaar heb je na het intellibox debacle weer een duur apparaat van 400+ euro gekocht om hem eerst ook 2 jaar stof te laten vangen.
Toen ik mijn witte z21 uit de doos haalde, aansloot op mijn baan en ik een lockmaus in de X-net aansluiting prikte, kon ik binnen 2s mijn eerste trein laten rijden.Dus.. je hebt wel een Z21 maar heb je ook een multimaus of andere handregelaar? In principe is het niks meer dan de maus inpluggen, adres in voeren en rondjes rijden.Nu vermoed ik dat je de app wilt gebruiken als rijregelaar? Heb ik hier gelijk?En aanvullend op wat Zsjoske zei. Wil je idd met de computer rijden? En waarom heb je voor de zwarte Z21 gekozen? Het is hiervoor geen slechte keuze, maar ik ben gewoon benieuwd.Totaal niet belangrijk verder, maar was je per toeval in de buurt of ben je helemaal van daar naar Huider gereden? Van het benzine geld alleen al kan je een klein lokje kopen
Neem aan dat adres 88 klopt met wat Huider heeft ingesteld? Heb je al geprobeerd om het adres uit te lezen ?
Beste Juust,Ben je nog in het bezit van de intellibox kan je hiermee wel helpen met programmeren van cv's met behulp van programmeer spoor. Mvg Henk