Bart, Waarschijnlijk voor iedereen onbegrijpelijk
Dwergsein, laatste alinea: de klacht van het OMT is juist dat de treinen te druk zijn.
Als het OMT dan ook even de treinnummers door geeft, zou super zijn. Uit de aanmeldgegevens reizigers blijkt geen trein te druk.Voor enkele studententreinen met veel wasgoed voor paps en mams gaat NS geen langere (en dus ruim duurdere) trein laten rijden. Daar is de subsidie niet voor.Maar wat zijn je eigen ervaringen Ronald ?
Prima, duidelijke bijdrage Thom.Mooi voorbeeld is de NS Community, handje vol van nog geen 10 vaste leden schrijven hele topics vol over zogenaamde wantoestanden. Maar als er dan naar eigen praktijervaring met treinnummer wordt gevraagd blijken ze al sinds maart 2020 niet meer met het OV te gaan.Ik wel, en zie amper een reiziger. Laatst rond 17.00 uur in SNG8, precies 7 reizigers.....
Correct, maar waar baseert het OMT dat op, dat word nergens echt duidelijk vermeld?Vergeet niet dat je negatieve geluiden namelijk altijd het hardste hoort (zeker met de huidige tijd van sociale media) en de verhouding met wat wel goed gaat daarbij altijd ontbreekt.En zeker met sociale media is het ook altijd maar een eenzijdig verhaal, het zal niet voor het eerst zijn dat iemand bij NS honderduit klaagt over een te volle trein terwijl in de praktijk niemand doorgelopen is en aan de andere kant van de trein de rijtuigen gewoon nog compleet leeg zijn
Totaal niet onbegrijpelijk, zo'n miljoen Euro verlies per dag, nog geen 25 procent van de reizigers. Na ongeveer 20.00 uur geheel lege treinen, elke avond weer. Ondanks de mega subsidie zal er fors bezuinigd moeten worden. Lange treinen laten rijden omdat er af en toe een wat vollere trein is, is complete waanzin. Maar zolang amper iemand zich aanmeld voor de reis, moet je ook niet klagen......
6:27: Rood6:57: Rood7:27: Rood7:57: Rood8:27: Oranje8:57: Oranje9:27: Oranje9:57: Rood10:27: Groen10:57: Oranje11:27: Groen11:57: Rood12:27: Rood12:57: Rood
Wat is je bron "dat er veel personeel thuis zit". ?
Dikke duim vermoed ik