Dat lijkt me niet zo héél moeilijk, geen mcn en ook geen reserve mcn? FAAL!Een dienstregeling in stand houden is als een militaire operatie, je moet altijd reserves hebben om verliezen/uitval op te vangen/aan te vullen.
Zijn voor het laatst in 1968 of zo ingezet. De nr 1 heeft nog één keer in 2000 gereden. De nr 2 is beschadigd door een aanrijding. Ze staan al jaren opgeslagen in een loods te Amsterdam Noord.Denk dat dat het niet gaat worden...
Omdat we niet in de banencarrousel/het netwerk zitten?
De minachting van Eric B. voor Prorail en NSR management is werkelijk stuitend....., blaat, blaat.....
Joop-l en anderen. Mijn aversie tegen NS/PR is gegroeid sinds de eind jaren 80. Want voor de inzet in 1979 heb ik nog altijd alle lof. En ook in de jaren daarna met plezier de route Groningen-Noord-Holland Noord gemaakt. Alleen in die tijd is ook het cherrypicking begonnen het verontachtzamen van de diverse nevenlijnen.
Dat strookt met mijn ervaringen bij andere nutsbedrijven.
Als je binnen NS geen werkervaring hebt, kan je daar dus ook geen enkel zinnig woord over uitspreken. Als je er wel werkt of hebt gewerkt, dan heb je, mijn inziens, recht van spreken over het reilen en zeilen van het bedrijf. Er gaan inderdaad wel eens wat zaken niet soepel, maar zoals hier wordt voorgespiegeld is zwaar overdreven.
Maar met een frequentie die mijlenver verwijderd is van de tegenwoordige frequentie. Opnieuw appels en peren.