Ach ja wisselverwarming werkt niet goed.Dus valt de wisselverwarming uit of staat er veel wind waardoor de oudere gasverwarming de verkeerdekant op waait dan is bevriezing snel gebeurt.
Correctie ook in '79 bevroren de wissels. Heb zelf nog moet hakken en ben met branders in de weer geweest. Je smeert nu eenmaal niet de hele tong.Tegenwoordig verwarmt men wissels steeds minder met gas. Gaat tegenwoordig met elektriek of aardwarmte want dan kunnen de vlammetjes niet uitwaaien.Freek J.
Alle is overdreven, laten we eens beginnen met alle probleem veroorzakende/- verergerende exemplaren, kijken we daarna nog even naar de niet oplossing gerichten.
En zo is het wel genoeg met persoonlijke uithalen. Morgen zal ik eens kijken wat er geschoond kan worden.
"Blind vertrouwen in autoriteit is de grootste vijand van de waarheid".Een uitspraak die keer op keer blijkt te kloppen.
Ja kritiek op je onbetrouwbare baas past je niet zo en ja ik blijf achterdochtig bij de combinatie van jouw baas met Prutsrail. Het is ook wel een blamage voor Utrecht dat die kruimels wel kunnen rijden en de grote NS blijft koffie drinken. En als jij zo graag naar Rusland wilt ga je gang. Ik ga wel eens naar Moskou (FR) kan ik jou ook aanbevelen er rijden namelijk geen treinen. En ja jij en je lijders blijven watjes als ze niet rijden.
Waarom kunnen in andere landen wel treinen onder veel extremer omstandigheden doorrijden?Waarom kijkt Pro Rail en NS de kunst elders niet af?