De feesboek pagina van Exacttrain is sinds 25 ook niet bijgewerkt zag ik net….[/quotCitaat van: Rob Ellerman op 20 May 2024, 12:08:31De feesboek pagina van Exacttrain is sinds 25 ook niet bijgewerkt zag ik net….Het is ook nog 24...
De feesboek pagina van Exacttrain is sinds 25 ook niet bijgewerkt zag ik net….
Plan K en Plan N zijn al doorgeschoven naar Q4 ‘24 en Q1 ‘25. Maar van de Hbis-t werd in november ‘23 nog gemeld dat ze in productie zouden zijn, maar die werden ook ineens van Q1 ‘24 doorgeschoven naar Q2 ‘24. Ik ben benieuwd of die wagens nu ook eindelijk voor de zomer verschijnen, want oorspronkelijk zouden ze in de eerste helft van ‘23 al leverbaar moeten zijn.En de planning van bijna geen enkel model wordt gehaald.Wat dat betreft heb je aan hun planning niet veel en is het gewoon veel geduld hebben.Het helpt ook niet dat Piet Keppel al lange tijd niets meer van zich laat horen hier. Ik ben benieuwd of er op een mail wel gereageerd wordt….Jeroen
[ Maar van de Hbis-t werd in november ‘23 nog gemeld dat ze in productie zouden zijn, .....]Ik vind het vooral jammer dat die Hbis-t zo lang op zich laat wachten. Zal ik eindelijk weten wat voor een onbekende wagen daar mee bedoeld wordt....
Je hebt Rekkelijken en Preciezen......
Het lijkt hier wel een rechtbank.