Totaal aantal stemmen: 6
Poll gesloten: 05 November 2021, 21:06:58
Het weerhoudt me er soms van te reageren op een nieuw topic; anders heb ik er weer een regel bij.
En iemand heel hard uitleggen dat hij of zij het geen probleem mag vinden als je het zelf geen probleem vindt, heb ik altijd een interessante benadering gevonden...
En @Remunj.. Je bent weer aan het uitleggen dat het voor mij geen probleem kan zijn, omdat die paar berichten voor jou geen probleem...
Nee, ik krijg de nieuwe reacties op draadjes waar ik eerder op gereageerd heb. Het gaat mij en Jacob echt en alleen om het 'uit' kunnen zetten van de melding van de nieuwe reacties op draadjes (rechtsboven in "Toon nieuwe reacties op jouw berichten"), die ik niet meer wil volgen. En die optie is er blijkbaar niet...
... begrijpelijk lezen is blijkbaar ook een kunst.
Maar als je schrijft dat je een lijst van meer dan 500 berichten krijgt vraag ik me af hoe je dat voor elkaar blijft.
Terwijl er normaal gesproken alleen maar de berichten verschijnen waar daadwerkelijk recent in is gereageerd.En nu schrijf je dat je reacties krijgt op draadjes waar je eerder in hebt gereageerd.Dat snap ik. Daar is die knop ook voor.
Maar zie je dan alleen die recent gewijzigde draadjes of alle draadjes, ook waarin recent niets gewijzigd is.Simpele vraag. Nu nog een simpel antwoord
Nee, ik krijg de nieuwe reacties op draadjes waar ik eerder op gereageerd heb.
Dus als je op die beruchte knop/link klikt. Hoeveel draadjes zie je dan daadwerkelijk. Is dat dan echt zo'n lange lijst waar je doorheen moet spitten?
En dat jij en Jacob een mogelijkheid missen om die draadjes te verwijderen snap ik ook wel. Jij ervaart dat als een probleem. Prima, niets mis mee.En nee, die mogelijkheid bestaat dus niet. En is blijkbaar voor de meeste geen "probleem".Kans dat die functie er komt? Denk een kleine kans, maar ik ga dan ook niet over de forum software
Ik denk dat het tijd wordt, dat de beheerders van Beneluxspoor de DWIW-knop1) gaan aktiveren
Ik probeer nu een andere workaround; 'k heb de bewuste topicstarters op mijn negeerlijst gezet, kijken wat dat doet....