En willen we al dit moois zien functioneren? Dat kan na de zomervakantie want op 12 en 13 september hebben we wederom een hele sporthal een heel weekend ter beschikking op de Luitenant-Generaal Best kazerne in Vredepeel.Beide dagen kunnen we ons daar uitleven van 09:00 tot 17:00.Uiteraard onder het voorbehoud dat de corona-maatregelen zodanig zijn versoepeld dat het doorgang kan vinden.Heb je jezelf (met bak) nog niet aangemeld, laat het dan even weten via dit draadje aan Leen of mij.Ed
Zojuist het nieuws ontvangen dat Dordt in Stoom dit jaar afgeblazen wordt. De BMB zou daar met een kleine opstelling acte de présence geven, maar helaas. Er wordt, voor zover ik begrijp, geen andere datum gepland, dus over twee jaar kunnen we het nog eens proberen. Jammer hoor, maar niet onverwacht! :https://dordtinstoom.nl/
.....Ik heb, omdat ik gisteren toch even niets beters te doen had, gelijk maar even een eerste opzet gemaakt voor een baanopstelling voor Vredepeel............................................De baan is ca. 50 meter lang. Bij een standaardopstelling van de middelste keerlus kun je vanuit de bakken in de linker arm desgewenst alleen over deze bakken heen en weer rijden en de rest van de baan mijden. ...........................