Jammer trouwens dat er altijd figuren zijn die gaan lopen zaniken dat je niet mag klagen over een probleem terwijl ze er zelf geen belang bij hebben.
hier de laatste stand van zaken kunnen lezen.
Wat is jouw belang hierin dan?
@Peter wij hebben zeker wel wat gedaan.@Gert. We zullen er alles aan doen zoals manuel ook al aangaf. Waarschijnlijk zal het zelf fabriceren worden. Ze gaan in ieder geval niet uit onze prive class 66 komen omdat die er helemaal niks mee te maken hebben.
@Peter wij hebben zeker wel wat gedaan.
...op het moment erg druk......hierdoor heb ik ook geen tijd voor modelspoor activiteiten......we proberen ook zo snel mogelijk met een oplossing te komen alleen deze is er nog niet....zodra we de tijd er voor gevonden hebben......mischien toch zelf de geleiders te gaan maken.We hopen het probleem zo snel mogelijk opp te lossen.
Verder zou ik niet inzien waarom ik mijn prive bezit beschikbaar zou moeten stellen.
Maar we zijn zeker van plan zodra we de tijd er voor gevonden hebben om bij Rocky Rail langs te gaan en kijken wat we daar kunnen berijken.
Alleen snap ik niet wat de toegevoegde waarde is van sommige mensen die niet eens een loc gekocht hebben en dus helemaal niks met deze situatie te maken hebben.
Verder zou ik niet inzien waarom ik mijn prive bezit beschikbaar zou moeten stellen. Dat gaat dan ook zeker niet gebeuren.