Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Encyclopedie
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€50.00
Per saldo:
€-200.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
nieuw te leggen sporen passend maken
door
onmogelijkhier
Vandaag
om 16:08:15
Marklin Telexkoppelingen blijven hangen
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 15:51:59
Zoekfunctie ?
door
VAM65
Vandaag
om 15:22:08
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
Keska
Vandaag
om 14:48:26
Werps Soldeerworkshop
door
Marco Staartjes
Vandaag
om 14:47:12
Geluid NS Mat'46 vs NS Mat'54
door
Peter Kleton
Vandaag
om 14:27:30
De (3d) knutsels van Ronald.
door
MaraNCS
Vandaag
om 14:25:44
FFA koelwagen
door
Duoblock
Vandaag
om 14:19:55
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
Vandaag
om 14:03:01
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
sncf231e
Vandaag
om 13:45:43
Piko NS 2015 stroomafname probleem
door
Rick
Vandaag
om 13:24:51
Punt- en hartstukken
door
1200blauw
Vandaag
om 13:12:58
welk jaar ging Marklin OVP voor wagons van blauw naar wit
door
Bahn-AG
Vandaag
om 12:42:50
US diorama in H0
door
moonlicht
Vandaag
om 12:40:54
Doornvliet
door
raymond erdtsieck
Vandaag
om 12:23:03
U-vorm beperkte ruimte (H0 C-rails)
door
eitreb
Vandaag
om 12:06:06
Leids spoor (voorheen Blauwpoortsbrug)
door
gdh
Vandaag
om 11:55:50
7 april De Karel on tour
door
NL-modelspoor
Vandaag
om 11:51:04
NS Tals wagons (kalktrein)
door
Arjan6511
Vandaag
om 11:41:59
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 11:19:47
Beekdaelen in H0
door
VulcanRaven
Vandaag
om 11:00:45
Stroomdetectie bij goederenwagens
door
henk
Vandaag
om 10:32:03
MARDEC, de Multifunctionele ARduino dcc DECoder.
door
NTeering
Vandaag
om 10:23:47
MSV Post B, even voorstellen...
door
Rsd1000
Vandaag
om 10:01:44
30 maart Modelspoorbeurs Houten & HCC Kennisdag
door
Jelmer
Vandaag
om 09:52:49
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
DJV
Vandaag
om 09:42:59
Bouw van materieel 40 treinstellen
door
Pauldg
Vandaag
om 07:52:09
NS 8400 van Werps
door
MathynK
Vandaag
om 07:05:15
Al mijn goede ideeën...
door
bask185
28 maart 2024, 23:12:12
Gebruik je Arduino zonder te "programmeren" ;)
door
bask185
28 maart 2024, 22:51:58
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot (gelezen 883 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12302
Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot
«
Gepost op:
15 september 2019, 09:30:11 »
De Nederlandse multimodale operator Multi Modal Rail B.V. rijdt sinds vorige week een containertrein tussen Rotterdam en het Franse Ottmarsheim. De shuttle begint met 1 omloop per week. De verwachting is snel uit te breiden naar twee shuttles per week. In Rotterdam worden alle grote containerterminals aangedaan. Belading in Rotterdam is op donderdag. Vertrek op vrijdag en aankomst/vertrek in Ottmarsheim op zaterdag. Op zondagochtend staat de trein weer op de Maasvlakte voor lossing. De shuttle komt naast de twee bestaande containertreinen op Strasbourg. Hiermee biedt MMR 3 vertrekken per week tussen Rotterdam en de Elzas / het boven Rijngebied. “Het is een mooie aanvulling op de bestaande diensten naar de regio want eigenlijk is alles ten zuiden van Colmar beter te bedienen via Ottmarsheim”. Aldus Benjamin Hottier, de general manager van MMR.
MMR heeft een regionale benadering vanuit beide hubs. De combinatie van treinen biedt de klanten een betere ontsluiting van de Elzas tegen lagere kosten door besparing op de last mile truck kosten maar toch met de transit-time van het spoor. De treinen worden ingekocht bij Logistic Intermodal Service B.V. (LIS). LIS promoot het goederenvervoer per spoor en stelt haar treinen ook open voor andere multimodale operators en/of conventionele vervoerders.
bron: Port of Rotterdam
«
Laatst bewerkt op: 15 september 2019, 09:36:26 door Hans Reints
»
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot