En wat kunnen jullie mij aanbevelen voor regelaar, want een fred van Uhlenbrock voor €75 waar je 4 loks mee kunt rijden, vind ik welleen beetje aan de prijzige kant.mvg Martijn
Ik ben op zoek naar een digitaal systeem met walk around funktie zoals dat ook bij Fremo wordt toegepast, dus als je je regelaar uitplugd, dat de centrale je trein overneemt, totdat je je regelaar weer ergens inplugd.Welke systemen hebben dit?mvg Martijn
Het nieuwe digitale Marklin systeem kan dit ook.
Ik heb het CS en daar kan het mee
Loop je met de CS rond en blijven de treinen lopen als je de CS ontkoppeld van de baan??
Je zou natuurlijk ook het IR systeem van Piko kunnen gebruiken.Verder heb ik vandaag het geprobeerd met mijn Lokmaus. Dat werkt goed, met één maar. Je mag de master nooit loskoppelen, want die fungeert als het ware als centrale. Dus in praktijk zal je één handregelaar meer moeten hebben, dan het aantal die je wilt gebruiken om mee rond te lopen. Voordeel is dat het zeer aantrekkelijk geprijsd is. Ik denk dat je voor een eurootje of honderd wel een 4 Lokmausen + booster kan hebben. Verder denk ik dat je het een stuk makkelijker en goedkoper kan verlengen dan een Mobile Station, die weer aparte aansluitbussen heeft en waar je bovendien Märklin flink mee zit te spekken. Bij Lokmausen kan je gewoon telefoondraad, -stekkers en -contactdozen nemen, zover ik weet heeft Märklin een aparte aansluitbus.De ESU Mobile Control is een prachtig apparaat, maar is nogal prijzig. Ik heb destijds er ook naar zitten kijken, maar ik geloof dat een handregelaar + dockingstation rond de 180 euro is op Ebay. En dan moet je nog meerdere handregelaars erbij kopen.Groeten Henk