Op de eerste plaats je manier van 'eisen' zint mij allerminst. Op de tweede plaats mensen communiceren met minimaal twee, als er dan miscommunicatie is hebben er ook twee schuld. Dat je zelf ook niet zo sterk bent in het lezen blijkt wel uit het feit dat je mijn mailtje ook niet correct doorleest. Ik heb nooit beweert dat bij de tijgerset een certificaat is. De 1605 is een speciale uitgave van Lima ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van Amsterdam CS. Dit staat allemaal netjes op het certificaat vermeld inclusief het nummer en de totale oplage van 1000. Volgens jouw was deze loc niets waard dus zal je er nu nog wel steeds geen interesse in hebben. Ik blijf bij mijn eerdere twee voorstellen- je koopt de tijgerset inclusief de 1605 loc, 25 euro door jouw te betalen en ik lever de loc waarbij de verzendkosten voro mijn reken ing komen (lijkt mij het meest schappelijke voorstvel voor een ieder)- je koopt alleen de tijgerset van mij, ik stort 25 euro op jouw rekening terug. Als laatste ga ik ook akkoord met het ongedaan maken van de complete transactie. Hierbij geldt wel dat ik eerst de set terug wil ontvangen voordat ik geld overmaak. Nogmaals, ik vind je manier van reageren zeer triest. Ik probeer in alle redelijkheid een oplossing te vinden waarin we ons allebei kunnen vinden
Als je de loc niet wenst wil ik 25 euro terugboeken op je rekening. Je hebt gelijk dat de gemiddelde prijs van de tijgerset zo rond de 180 euro ligt maar ik had een zeer aantrekkelijke combinatie van een zeldzame set met een zeldzame loc (hiervan zijn er maar 1000 origineel op de markt gekomen zo luid het certificaat). Met deze combinatie had ik makkelijk de vraagprijs van 250 euro kunnen maken.