En omtrent de Olympische versie: deze zou zo exclusief zijn dat ik deze alleen via mijn winkelier kreeg indien ik ook de gewone koploper zou nemen.
Speculaas. Voor de rest, de Voetbal en Schiphol zijn voor Marklin een prima oplossing om van de overgebleven Koplopers af te komen.En geloof me, ze verkopen inderdaad prima.Wat ik al eerder aangaf, vind je het bagger, koop het niet. Vind je het leuk, koop em wel.
De winkels hebben nooit (althans MTE niet) beweerd dat de MARKLIN gewone Koplopers op zouden zijn.De TRIX gewone Koplopers wel. Die zijn op bij Marklin vanuit de voorraden. (Bij Marklin op, winkels hebben nog gewoon voorraad)
Gewone koplopers ?De winkels hebben nooit (althans MTE niet) beweerd dat de MARKLIN gewone Koplopers op zouden zijn.De TRIX gewone Koplopers wel. Die zijn op bij Marklin vanuit de voorraden. (Bij Marklin op, winkels hebben nog gewoon voorraad)Alsmede de Olympische van zowel Trix als Marklin. (Maar dat is inof die we van Marklin NL krijgen) Dus de Olympische schijnt geheel op besteld te zijn door alle winkeliers in NL.Resumeren dus :MARKLIN KOPLOPER GEWOON = VOORRAAD BIJ MARKLINTRIX KOPLOPER GEWOON = VOORRAAD NIET MEER BIJ MARKLIN, WEL IN DE WINKELS.OLYMPISCHE KOPLOPER, ZOWEL TRIX ALS MARKLIN = VOORRAAD GEHEEL BESTELD DOOR NL WINKELIERS.