Ik ben al die uitstel nu meer dan spuugzat En dat geldt net zo goed voor LS Models. Als je een model uitbrengt, zeg dan een datum en breng 'm dan ook uit. Dit heeft gewoon geen zin meer. Hier wordt niemand beter van.Mvgr Jan Wiebrand
Vorige week gehoord van iemand die er zijn brood mee verdient....
Dit staat er toch bij Lsmodels------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wij willen in kennis stellen dat de verkrijgbaarheiddata als indicatie gegeven worden en kunnen gewijzigd werden afhankelijk van de productie omstandighedenWij gaan er van uit dat het beter is een verkrijgbaarheiddatum te verschuiven om bepaalde fouten te corrigeren of het al in productie zijnde product te verbeteren dan koste wat kost aan een datum vastte houden en een model op de markt brengen dat fouten heeft die gemakkelijk konden worden voorkomen.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ik heb ook liever dat ze rustig aan doen, als het komt het.Zo'n haast heb ik ook niet meer, vroeger misschien maar nu zeker niet meer.dave
Ik vermoed dat degene die deze uitspraak heeft gedaan helemaal niet met naam en toenaam hier vermeld wil worden.
Punt is dat IK het gehoord heb dus ben IK de bron in deze take it or leave it.....
Oftewel eerst de benelux wagons maken met een wagon teveel
Hoe kom je daarbij? Er zijn toch 3 sets te koop met daarin A + AB, B + BKD en 2 x B? Samen met het stuurstandrijtuig heb je dan een mooie, correcte, zevendelige stam.
Heel soms, reed de benelux met 6 wagons tussen de stuurstand en de locomotief. De treinen zijn ontworpen voor zesdelige stam met een locomotief.Wegens het toegenomen reizigers aanbod hebben ze soms met een extra binnenlandse IC rijtuig gereden en later zijn de reserve rijtuigen ertussen gevoegd.