Dag Teun,Je kan de behuizing wel gebruiken mits deze meedoet met de stroomopname (als dus de behuizing verbonden is met één van de wielen) maar dan brandt de verlichting alleen als de rails een positieve puls geeft. De witte of gele draad (en ook de groene en eventueel paarse draad) is de 'min'. Dus inderdaad opletten met LEDs zodat deze goed aangesloten worden. En omdat LEDs vrijwel niet nagloeien zie je de knipperfrequentie van het digitale signaal iets duidelijker als je gevoelige ogen hebt. Als je de blauwe draad gebruikt heb je minder last van knipperen omdat deze altijd + is. Bij oudere locs en treinen is het gebruikelijk om de 'massa' te gebruiken van een chassis. Maar voor digitaal liever niet. Omdat de digitale stroom, net als wisselstroom, afwisselend positief en negatief is en de gele of witte draad altijd negatief (als deze 'aan' staat) brand het lampje of LED dus alleen als het chassis positief is, dat is ongeveer de helft van de tijd, dus werkt je lampje/LED maar op halve kracht en knippert met de frequentie van het digitale signaal. Sommigen kunnen dit zien, en het word beter zichtbaar als je de verlichting dimt. Bij een gloeilampje is dit niet goed zichtbaar omdat het nagloeit. Een normale LED doet dit niet. Een warmwitte LED kan wel iets nagloeien omdat er meestal een laagje fosfor gebruikt wordt voor het warme tintje. Mocht de verlichting met 670 ohm toch te fel branden dan raad ik aan om een hogere weerstand te proberen als het gaat knipperen bij het dimmen van de uitgang.Succes! Mvg,Robert