Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5 door NS264
27 November 2025, 23:42:44
De modeltreinen van Spoorijzer door neudalhausenstadbahn
27 November 2025, 23:02:33
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door prutser
27 November 2025, 22:51:50
Piko blauwe 1000 door prutser
27 November 2025, 22:49:28
Terschellinger Spoor door FritsT
27 November 2025, 22:38:03
Gekke/vreemde/rare filmpjes en video's met treinen erin. door j.ossebaar
27 November 2025, 22:09:49
Die Sauerlandbahn - Tijdperk III door wob
27 November 2025, 21:44:09
Aachenau West door wob
27 November 2025, 21:41:21
Site Uhlenbrock door Jan-Peter
27 November 2025, 21:38:45
Stub switches door Hans1963
27 November 2025, 21:25:21
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend? door Herb73
27 November 2025, 21:20:49
fotowedstrijd 2025 door Keska
27 November 2025, 20:46:34
Welke versies van de Roco 2200 zijn er? door JohnH0
27 November 2025, 20:44:28
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door Hans Reints
27 November 2025, 20:42:03
Arlbergbahn.. ? door Krazy Dre
27 November 2025, 20:23:36
Beekdaelen in H0 door ruudns
27 November 2025, 20:19:33
Nieuw huis, nieuwe baan door Benelux795
27 November 2025, 20:05:22
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
27 November 2025, 18:56:08
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974 door Jeroen Water
27 November 2025, 18:54:44
Bouw van tijdperk 1 HSM en SS rijtuigen door MathynK
27 November 2025, 18:10:13
Au bord de la Cèze door Wim1969
27 November 2025, 18:08:09
MLF Fielschmann motor kit door henk
27 November 2025, 16:57:08
Revier Rheinbrenner (H0) door cor_b
27 November 2025, 16:09:07
Loksound5 decoder door 008200
27 November 2025, 15:34:24
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko? door Sicco Dierdorp
27 November 2025, 15:30:04
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Jelmer
27 November 2025, 15:21:11
W.V. Kalender 2026 door Jelmer
27 November 2025, 15:14:45
Raadplaatje door Gerrit H
27 November 2025, 14:30:50
Diorama Memburg Klütjenfelderkai door neudalhausenstadbahn
27 November 2025, 12:47:22
Brexbachtalbahn - Duitslands mooiste zijlijn. door Brexbachtalbahn
27 November 2025, 11:13:05
  

Auteur Topic: plan T  (gelezen 11164 keer)

Mispoes

  • Team Biljettencentrale Huiskat van Benelux
  • Offline Offline
  • Berichten: 9015
  • Hengelooo 1:160
Re: plan T
« Reactie #60 Gepost op: 05 February 2008, 15:19:04 »
Dan kom je in de loop van maart aan je trekken hier.
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

Jeroen Water

  • Offline Offline
  • Berichten: 5427
  • NS tijdperk IV (1973/1974)
    • Flickr Fotostream Jeroen Water
Re: plan T
« Reactie #61 Gepost op: 05 February 2008, 15:20:11 »
Frank zal die ook zeker maken, zie zijn bericht
Groen of is geel met bagageruimte origineel genoeg?

Plan TT 501 is wat dat betreft alleen een uitzonderingsgeval, de bakindeling van de tussenbakken was anders en deze bakken waren ook iets korter dan bij de 502-531. Ook hing bij aflevering de AK lager, maar die is later verhoogd.

Jeroen
Bouwt aan Ermehuizen met het dienstregelingsjaar 1973/1974

Mispoes

  • Team Biljettencentrale Huiskat van Benelux
  • Offline Offline
  • Berichten: 9015
  • Hengelooo 1:160
Re: plan T
« Reactie #62 Gepost op: 05 February 2008, 15:27:23 »
Oh, dat wist ik allemaal niet maar doe toch maar even klik! ;D

« Laatst bewerkt op: 05 February 2008, 16:26:09 door Mispoes »
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

mpol

  • Offline Offline
  • Berichten: 389
Re: plan T
« Reactie #63 Gepost op: 05 February 2008, 15:33:58 »
Zouden er geen 3000 modelspoorders te vinden zijn die graag een piko hondekop vier willen? Ik neem er alvast 3, dus nog maar 2997 te gaan  ;D.

count me in  ;D
geldt ook voor plan T(T)

grt, Marcel
« Laatst bewerkt op: 05 February 2008, 15:37:18 door mpol »

Arkadas

  • Offline Offline
  • Berichten: 223
Re: plan T
« Reactie #64 Gepost op: 05 February 2008, 16:09:31 »
Ik ben ook wel in voor een plan T, zeker zoals mispoes ze maakt fantasties!

Mischien een actie voor beneluxspoor.net (gelijk aan de energie wagen)? Ik ben al plan v's aan het verzamelen (drie benodigd dacht Ik?)

Arkadas






Peter Korsten

  • Offline Offline
  • Berichten: 8570
Re: plan T
« Reactie #65 Gepost op: 05 February 2008, 20:19:58 »
Oh, dat wist ik allemaal niet maar doe toch maar even klik! ;D

Wat bedoel je met 'met dichte koppen'?

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

Ries

  • Offline Offline
  • Berichten: 933
Re: plan T
« Reactie #66 Gepost op: 05 February 2008, 20:33:16 »
@Peter
Zoek de zeven verschillen :-|

Mispoes

  • Team Biljettencentrale Huiskat van Benelux
  • Offline Offline
  • Berichten: 9015
  • Hengelooo 1:160
Re: plan T
« Reactie #67 Gepost op: 05 February 2008, 20:34:58 »
Wat bedoel je met 'met dichte koppen'?

Dat er geen mens meer naar binnen kan.  ;D
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

Ries

  • Offline Offline
  • Berichten: 933
Re: plan T
« Reactie #68 Gepost op: 05 February 2008, 20:48:09 »
Citaat
Dat er geen mens meer naar binnen kan.


Als ik het goed begrijp, kunnen de mensen die al binnen zitten, dan ook niet meer naar buiten?

Even serieus Frank.
Wat gek dat niemand zich meer die open koppen kan herinneren.


Wesley

  • Offline Offline
  • Berichten: 876
  • NS tussen WO2 en deklassering
Re: plan T
« Reactie #69 Gepost op: 05 February 2008, 20:54:06 »
Hebben die dichte koppen er lang op gezeten? en is dat bij Plan V ook gebeurd(dichte koppen erop)?

Wesley
If I had stayed for other people to make my tools and things for me, I had never made anything.

Mispoes

  • Team Biljettencentrale Huiskat van Benelux
  • Offline Offline
  • Berichten: 9015
  • Hengelooo 1:160
Re: plan T
« Reactie #70 Gepost op: 05 February 2008, 21:04:05 »
Heb even een plaatje proberen op te zoeken maar dat is ff niet voorhanden.

Net als we van plan U kennen had de 501 een lage koppeling en dientengevolge een dichte onderzijde. Nadat de 502 verscheen (1964) is de 501 aangepast en kreeg een hoge koppeling met een uitsparing zoals we ook van plan V kennen.
« Laatst bewerkt op: 05 February 2008, 21:06:00 door Mispoes »
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

neudalhausenstadbahn

  • Online Online
  • Berichten: 2955
Re: plan T
« Reactie #71 Gepost op: 05 February 2008, 22:48:02 »
Gaat nog leuk worden dan met al die Tjes, ben benieuwd, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"

Mispoes

  • Team Biljettencentrale Huiskat van Benelux
  • Offline Offline
  • Berichten: 9015
  • Hengelooo 1:160
Re: plan T
« Reactie #72 Gepost op: 05 February 2008, 23:01:33 »
We houden t.z.t. een T-krans, gezellig!
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

Esperopt

  • Offline Offline
  • Berichten: 2226
  • Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Re: plan T
« Reactie #73 Gepost op: 06 February 2008, 01:00:59 »
Lijkt me inderdaad wel wat, zo'n T. Zal wel bij eentje moeten blijven of ik moet mp leegroven.

Maar ik begrijp dus goed dat ie 1:100 blijft? Dan kan ik m'n V's gaan digitaliseren, heeft geen zin om die dan te verlengen naar 1:87.

Peter Korsten

  • Offline Offline
  • Berichten: 8570
Re: plan T
« Reactie #74 Gepost op: 06 February 2008, 08:15:23 »
Dat er geen mens meer naar binnen kan.  ;D

Oké... ik nog niet begrijp. Heeft het model dichtgemaakte deuren of zo? Vanaf de hoek, waaronder de foto genomen is, is dat niet te zien.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40