Eerst de standaard driver installatie uitvoeren vanaf de CD dan krijg je een foutmelding dat je scanner niet is gevonden. Dat los je als volgt op:Configuratiescherm -> hardware en geluiden -> USB CameraBij de eigenschappen van de USB camera kiest u voor hardware -> eigenschappen -> instellingen wijzigen -> stuurprogramma bijwerken -> op mijn computer naar stuurprogramma’s zoeken.Vervolgens klik je op bladeren -> computer -> DVD-rw-station: AUTORUN -> drivers -> windows en om af te sluiten selecteer je volgende.
... uiteraard in AutoCad de abri nagetekend van wat foto's. Als test de delen even met de oude handwerk methode uitgesneden...... en in elkaar gelijmd. De ronding is gemaakt met 1.5mm kwartrond, waarop vervolgens een 1x1mm strip is gelijmd.
Hallo Johan,Deze had ik ook gevonden op google, via seniorenweb maar bleef fout melding aangeven,maar probeer het nog een keer in ieder geval hartelijk dank.mvgr Evert.
Als je nog iets hebt, dan kan ik het ook frezen, als de plotter nog plaat ligt...
Dank voor het aanbod Bernd , maar Gerco melde dat tenminste A4 plotten weer goed gaat. We gaan 20 Nov kijken aldaar