Wat wellicht ook zou kunnen helpen is de vroegere waslijntjes/gordijnen aan de overweg bomen terug hangen.Net zoals je dat vroeger in vooral Duitsland zag,dan is onder een overweg boom doorkruipen al uitgesloten Overigens is t natuurlijk wel zo(althans dat is mijn mening) dat je op een bepaald moment moet stoppen met tegenmaatregelen verzinnen,sommige leren het nooit en vinden altijd weer een weg om toch te kunnen doen wat eigenlijk niet mag
Zou een geel vlak beter werken dan een kruis. Je ziet bij bruggen gewoon ter hoogte van de slagboom een kruis op de weg staan. En op vele andere plaatsen op de weg waar even niet stilgestaan mag worden wordt dit ook op de weg gekalkt. Gehele overweg met een wit kruis per rijbaan (anders zie je het niet). Is dat niet een simpelere oplossing?Groet,Gerard van der Sel.PS Mocht het in de test gezeten hebben zou ik het verschil met het gele vlak wel eens willen zien.
Ik had dat ook al aangehaald. Maar daarbij ook opgemerkt dat veel mensen die ook negeren...Misschien is de oplossing wel gewoon om eens een paar dagen een agent bij een overweg te zetten waar het veel mis gaat en boetes uitdelen, dan is het gauw over denk ik.Groeten Edwin.
Zou een geel vlak beter werken dan een kruis.
Soms 5 treinen achter elkaar. Bomen open en halverwege het opengaan weer dicht.
Zou een geel vlak beter werken dan een kruis. Je ziet bij bruggen gewoon ter hoogte van de slagboom een kruis op de weg staan. En op vele andere plaatsen op de weg waar even niet stilgestaan mag worden wordt dit ook op de weg gekalkt. Gehele overweg met een wit kruis per rijbaan (anders zie je het niet). Is dat niet een simpelere oplossing?
HalloEen geel vlak heeft volgens mij geen enkele betekenis wettelijk gezien.Hoe moet ik de betekenis hiervan dan weten?Een wit kruis is duidelijk omschreven.Bart