Mijn (al wat langere) ervaring met de modellen van Roco (nu Herpa) Mintanks is dat er meer losse onderdelen bij worden geleverd dan voor de uitvoering nodig is. Het zijn vaak standaard modellen die ondanks de bij het catalogusnummer bedoelde uitvoering vaak álle onderdelen erbij krijgen.Meestal is het gewoon een kwestie van de onderdelen bevestigen zoals op de bijgevoegde tekening; die is namelijk meestal niet standaard :-)
Er was een aantal Plan Willems aangewezen en aangepast om-in-geval-dat snel omgebouwd te worden voor grootschalig ziekenvervoer. Ik weet niet of dat ook met ICR is gebeurd.Mijn informatie hierover zit nog in de opgeslagen verhuiscontainer, op mijn andere belangrijke bron (site Martijn Haman) kan ik hierover niets vinden
Mijn (al wat langere) ervaring met de modellen van Roco (nu Herpa) Mintanks is dat er meer losse onderdelen bij worden geleverd dan voor de uitvoering nodig is. Het zijn vaak standaard modellen die ondanks de bij het catalogusnummer bedoelde uitvoering vaak álle onderdelen erbij krijgen.Meestal is het gewoon een kwestie van de onderdelen bevestigen zoals op de bijgevoegde tekening; die is namelijk meestal niet standaard :-)Zie ook: http://www.hulpdiensten-modelbouwforum.com/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=941&hilit=m113
Heris, 11021, Ga mij nou niet vertellen dat het fout is he ?
Half jaren negentig waren enkele keren Tsjechische rijtuigen ingezet bij militair vervoer te Hde. Groene en blauwe zover ik mij kan herrinneren. Heb er foto's van (maar helaas is de scanner nog opgeborgen vanwege verbouwing).Mvg, Johan.
Ik kom hier op terug. Alvast twee plaatjes van het gewondenvervoer met Plan WDe bewoner van het bovenste bed heeft een fantastisch uitzicht, en een kans op een hap isolatiemateriaal SK
Vergis je niet het is niet zomaar een treintje. Er is zelfs een oparationele opperatiekamer aan boord.