Witte leds zijn stukken goedkoper dan gele leds.
Ze gaan bij roco er alles aan doen om dit soort fouten te gaan verkopen.
Ze gaan bij roco er alles aan doen om dit soort fouten te gaan verkopen.Manuel
Raar! Bij mijn weten zijn gele leds juist veel goedkoper dan witte leds. Een rondje langs bekende elektronicaonderdelenleveranciers (Scrabble-woord ) bevestigt dit.
Vanmiddag heeft de vertegenwoordige van Roco mij gebeld.Hij heeft mij verteld wat er aan de hand is.Het volgende: Dat de nummerschilden verzakt waren was en is bekent bij Roco. Dit betreuren ze ook ten zeerste bij Roco.De frontlichten en de schuitjes van de pantografen zij een kosten kwestie geweest. Witte leds zijn stukken goedkoper dan gele leds. Ik zei in mijn verslag dat het model uit de oude mal kwam, maar dit is ook onjuist. De vertegenwoordige zei dat hij dit ook niet gek vond dat ik dit dacht omdat ze de oude mal als voorbeeld hebben gebruikt voor de nieuwe. Maar de 1100 met bostneus komt geheel uit een nieuwe ontwikkelde mal. Ze gaan bij roco er alles aan doen om dit soort fouten te gaan verkopen.Manuel
Dat is niet het antwoord waar ik tevreden mee ben.
Op voorhand: Ik ben géén kenner van NS materieel, maar ik wil toch even iets zeggen m.b.t. de witte seinverlichting op de 1100 met botsneus:Ik woon m'n leven lang al naast "de Oude Lijn" (traject Haarlem-Leiden) en ik weet eigenlijk niet beter dan dat de 1100-en met botsneus daadwerkelijk ook witte seinverlichting hadden. Dit viel juíst des te meer op omdat de rest van het NS materieel destijds geel licht voerde.Misschien is dit dus géén vergissing (of ongewild wél goed gegaan bij Roco )