Met het blauwe spoor kan je onafhankelijk van de hoofdbaan rangerenMet het groene spoor kan je makkelijker je raccordement op en uit rijden
Spoor komt uit BB naar voorgrond zodat er ruimte is voor rangeerspoor voor langs laadstation met verhoogd laadperron langs af en op kopse kant.
Maar heeft een groot nadeel: engels wissel in hoofdbaan en in hoeverre we dat met z'n allen moeten willen ......
Bevestiging dat Rob (Robert 1957) en ik aanwezig zullen zijn. Wel komen we vroeg (9:30) en kunnen maar tot rond de middag blijven dus zien of van lunch. Doelen zijn:- een keer een dubbele bak als geheel samen te stellen. Ik breng gemonteerde fries, achterwand en bak mee. Alleen moet ik nog potensets samenbouwen, zowel de al geleverde als ook de nog te leveren tweede set poten voor tweede bak. Beetje advies bij samenbouwen delen wordt zeer gewaardeerd.- niet in de laatste plaats eens goed bomen met collega-bouwers en ervaringsdeskundigen over baanplan waarop S-bochten en ver naar voren komende sporen. Afstand Peko-rail (bielseinde) van eerste spoor tot rand 5cm (is correctie tov eerder genoemde 5,8 cm hart rail tot rand). Heb al goede argumenten gelezen om dingen niet te doen dus één en ander om over te spreken zoals alternatieve invulling of mitigaties van gespotte risico's . Zie ook het draadje "Brandland".Kijk uit naar zaterdag, leuk om mensen na eerste kennismaking in februari weer eens te zien en nieuwe medebouwers te ontmoeten!MVGMarten