Maar even iets anders: zo'n beetje alles (alles in de zin van: alles wat de diverse fabrikanten willen aankondigen voor 2018) is zo langzamerhand wel bekend, alleen Artitec (en Faller) (en Preiser) houdt nog de spreekwoordelijke lippen op elkaar.
Om maar weer even een theorie te plaatsen:De presentatie is op 31-01-2018. 31+1+2018= 2050 de presentatie is om 12:00 uur dus: 2050 + 1200= 3250. Daarmee hebben we nog niets, als we vervolgens het geheel willekeurige getal 3 er af trekken hebben we 3247, en laat dat nu net de laatste loc uit de NS 3200 serie (Stoom) zijn! Ik ga maar even naar het wedkantoor om in te zetten
Inderdaad, de serie van de wadloper ging maar tot ns 3231. Maarre 3231 minus 2018 = 1213. Prima, als het maar een stoomloc is
En wat is de link tussen Artitec en het rijtuig dat jij zo graag wilt? Ze gaan het gewoon in de eeuwigheid niet maken. Volgens mij weet je dat best wel.
Al iets van NMJ, ACME of Rivarossi gezien dan?Steyn
Ik hoop op een koploper, gewoon omdat dat voor mij jeugdsentiment is. In mijn beleving waren er toen alleen maar koplopers haha.GroetChris
Hoe is je duits?https://www.drehscheibe-online.de/foren/list.php?010mvg, Erich
Nou, REE modeles kan er anders ook wat van! Ik hoop zo dat zij de SNCF internationale rijtuigenlijn voortzetten en ons dit jaar verblijden met bijv. de SNCF B10c10ux. Jeroen
Wij zijn nog van de tijd dat alles eenvoudig was... Meer dan het alfabet en tot tien tellen hoefde je niet te kennen....