En nog even de tussenbakken:
Veel geld hoor voor een overigens mooi fout treinstel. 170,= is goed betaald vind ik, betaal er zeker niet meer voor. Ondanks de bekende fouten heb ik de twee groene uitvoeringen toch maar gekocht. Maar wat Frank er mee doet, de zaag erin zetten, bibber, bibber. Aan de andere kant is het resultaat kwijl, kwijl.
Frank,mag ik vragen hoe de tussenbak tot stand is gekomen? Welke treinstellen hebben als donor gedient?
Hou je wel 4 koppen over.
Sorry, 'k pak even een doekje om het kwijl weg te vegen . Frank, bouwde je deze TT501 uit een aantal tweetjes of op een andere manier? Lijkt me dat je dan toch 3 tweetjes nodig bent x 170,= +ombouw, aardig bedragje. Ze hoeven dan natuurlijk niet alle drie technisch in orde te zijn dus dat scheelt dan weer. Hou je wel 4 koppen over.
Mooi Frank!Ik loop zelf al een tijd met het idee om een Plan V van Fl* qua lengte in 1:87 te gaan (om-)bouwen. Heb inmiddels ramen gevonden die qua afmetingen 1:87 zijn. Namelijk die van een DKM DE-2! Echt waar! Alleen het schuifraampje moet nagemaakt worden. Het mooie is dat de koppen en draaistellen van de plan V 1:87 zijn, in tegenstelling tot de lengte die 1:100 is. Het enige probleem is het verlengen van de daken. Om daar nou een heel stel voor te slopen gaat me wat te ver .Maarten