Maar je verwacht wel dat anderen dat gaan doen!!???
De hele discussie over module banen vind ik niet interessant.
Ik ben geen organisator of deelnemer aan een beurs. Ik hoef mensen niets te bieden dat is jullie taak, daar betalen mensen voor.
Het is een beetje de discussie of erwtensoep lekker is. De één vindt van wel, de ander niet. Een derde alleen als het vriest en de vierde ook in hoogzomer.
ik wil graag hier op reageren ik ga graag naar een treinenbeurs toe
Eh, op wie doel je hier precies? Ik (en volgens spreek ik voor bijna iedereen hier) organiseren niks maar zijn ook bezoekers/deelnemers. Dus ik zie dan even niet wat mijn/onze taak is??Groet,Chris
Is een beetje hetzelfde als naar een voetbalwedstrijd gaan terwijl je van volleyballen houdt en dan gaan klagen dat voetbal stom is omdat ze tegen de bal schoppen ipv slaan..
De gedachtegang van mijn baan is dat ik beweegbare spoorbruggen een uitdaging vind om in model te bouwen. Die vormen het hoofdonderwerp van de baan. De rest van de baan is fantasie waar een beetje over is nagedacht om die brug toch een plek in de omgeving te geven en te rechtvaardigen. Het realisme zit in de brug de rest is het excuus.
Even weer over beurzen&banen: mijn ervaring is dat bij een modelbaan na een tijdje een soort beursslijtage optreedt. Oftewel; met de baan is niks mis, maar hij heeft al op (zo goed als) elke beurs een keer gestaan
..... maar hij heeft al op (zo goed als) elke beurs een keergestaan en dan wordt die niet meer uitgenodigd.