Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Encyclopedie
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€130.00
Per saldo:
€-120.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 24-04-2024
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Gewoon wat busfoto's
door
mass am see
Vandaag
om 16:27:11
Raadplaatje
door
Modellbahnwagen
Vandaag
om 16:24:12
Baan 'begroenen', hoe, wat en waarmee?
door
mass am see
Vandaag
om 16:18:47
diorama, voor lange treinen.
door
Wim Vink
Vandaag
om 16:12:37
Bouw van postrijtuig P 7911-7920 (plan C) van FRIE
door
henk
Vandaag
om 16:10:25
18 t/m 21 april Intermodellbau '24 Dortmund
door
Ronald Halma
Vandaag
om 15:58:27
Ervaringen met veilingsites enzo (Marktplaats, Ebay, Catawiki, etc).
door
bask185
Vandaag
om 15:50:37
Piko lok digitaal rijdt direct weg
door
Ben
Vandaag
om 15:32:10
Aachenau West
door
mass am see
Vandaag
om 15:28:57
Al mijn goede ideeën...
door
bask185
Vandaag
om 14:52:20
Station Roodeschool
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:40:57
Toon hier je pas gereed gekomen (model-)spoorbouwsels ...
door
Hans Reints
Vandaag
om 14:34:08
NS 6000 (in schaal 0)
door
FritsT
Vandaag
om 14:24:44
BMB-Module: “Corfe Castle Station”
door
Hans van de Burgt
Vandaag
om 14:14:55
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
mass am see
Vandaag
om 14:07:41
Modelbaan schaal H0 niet geheel sluiten in pc prog
door
MartinRT
Vandaag
om 13:20:45
Frans/Belgisch H0e baantje
door
NS264
Vandaag
om 12:57:17
hoe diep is de kuil van een 23 meter draaischijf
door
AlbertG
Vandaag
om 12:10:11
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 11:20:49
2nd Dutch US Convention, DRU Ulft NL 6/7 april 2024
door
RBlok
Vandaag
om 10:23:55
20 en 21 april MobExpo
door
Ronald Halma
Vandaag
om 10:14:31
19 Toen
door
spoorzeven
Vandaag
om 10:12:46
Cranicher Altbahn
door
Eric v C
Vandaag
om 10:09:34
Pfarrerwinkel bahn
door
Eric v C
Vandaag
om 09:59:38
Bruikbare etsplaten voor NS4000 en NS4700 tenders, en NS slijptrein?
door
3dbuildr
Vandaag
om 09:55:45
Ijzeren Rijn: militair transport
door
ijzeren rijn
Vandaag
om 09:45:09
Kleine Baan in H0 (≤ 0.5m²)
door
spoorijzer
Vandaag
om 09:35:37
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
spoorijzer
Vandaag
om 09:33:32
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Frank 123
24 april 2024, 22:51:27
Der QuadratSchädel (Bemo br 624/634)
door
T.Spat
24 april 2024, 22:37:28
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
(Her)beginners
|
Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1 (gelezen 1632 keer)
Hans3010
Offline
Berichten: 12
Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1
«
Gepost op:
28 juli 2017, 07:43:05 »
Hallo,
Wie kan mij helpen met de Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch
GMC-PM1 motor voor de Peco wissel.Er zit een gebruiksaanwijzing, bij maar dan ik geen wijs uit.
Heb van alles geprobeerd, weet niet waar alle aansluiting moeten komen.
Groeten,
Hans
Gelogd
Hendrik Jan
Offline
Berichten: 7045
46%, unchillfiltered, natural colour
Re: Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1
«
Reactie #1 Gepost op:
28 juli 2017, 11:02:05 »
http://www.gaugemaster.com/instructions/pm1.pdf
Ben je de Engelse taal machtig?
zo niet, dan wil ik de handleiding wel voor je vertalen.
Contacten A en B zijn voor de wisselspoel, contact C is de gemeenschappelijke retour van deze contacten.
Contacten D en E zijn de schakelcontacten, contact F is de gemeenschappelijke retour van deze contacten.
A, B en C gebruik je, om de wissel om te leggen.
D, E en F kun je gebruiken om de puntstukken van de wissel te polariseren als dat nodig is.
De SEEPs werken zeer effectief als je gebruik maakt van een CDU. Een "Capacitor discharge Unit". dit is een schakeling die een korte stroompuls geeft zodat de wissel in één keer wordt omgegooid. CDU's kun je zelf maken, maar ook kant-en-klaar kopen voor weinig geld.
Het hele verhaal in een youtube videootje:
https://www.youtube.com/watch?v=wVwWWK8-DRA
Kun je hier iets mee?
groeten
Hendrik Jan
Gelogd
Never trust a man who, when left alone with a tea cozy, doesn't try it on
-Billy Connolly
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
(Her)beginners
|
Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1