Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
Vandaag
om 21:59:30
Raadplaatje
door
Sikko
Vandaag
om 21:51:54
Zwederbaan
door
nighttrain1
Vandaag
om 21:34:20
Bahnstrecke 5867
door
Frank 123
Vandaag
om 21:25:09
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 21:06:29
Train o Matic smart power pack
door
Blausee-Mitholz
Vandaag
om 20:54:44
Voiture-restaurant « Libre-Service » - Jouef HJ4208 - HO 1/87 - CIWL - EP IV
door
sncf231e
Vandaag
om 20:45:16
Printplaatje van Fleischmann Piccolo 9369 stuk
door
richardvandijk
Vandaag
om 20:42:47
Industrieel smalspoor inspiratiedraadje
door
Noordernet
Vandaag
om 20:09:08
Cherteau, fictieve Waals industriedorp
door
DJV
Vandaag
om 19:54:43
Welke BR 218 van Fleischmann heb ik? Ik zoek de handleiding.
door
Gabriël Bergsma
Vandaag
om 19:53:39
Bouwverslag BlueBrixx BR 01 No.108054 (plusminus 1:18)
door
DJV
Vandaag
om 19:36:54
Werkplaats Wael en Bosch
door
Forever Rocofan
Vandaag
om 19:29:15
Wat wordt op dit object op het perron geklikt?
door
VictorPM
Vandaag
om 19:02:20
On30 diorama: Sedona Red Rock Canyon, AZ
door
Frank 123
Vandaag
om 18:34:41
Molenbaan (werktitel)
door
puntenglijder
Vandaag
om 18:21:48
Anyrail 7; aansluiten draaischijf
door
VictorPM
Vandaag
om 18:19:23
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
dh3201
Vandaag
om 18:17:17
Goede wensen voor 2026
door
gdh
Vandaag
om 17:55:50
Digikeijs 4024 servodecoder bewegingsuitslagen niet te programmeren
door
AlbertG
Vandaag
om 17:42:55
Sankt Georgen.
door
Jan Bennink
Vandaag
om 17:30:23
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
Silvolde
Vandaag
om 17:27:56
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
StefanNL_Plays
Vandaag
om 17:25:27
herrmann
door
henk
Vandaag
om 17:00:53
Rondom Charlois
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 16:36:46
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
wob
Vandaag
om 16:20:22
Ervaringen met bezorgdiensten (PostNL, DHL, etc)
door
Arjan6511
Vandaag
om 16:11:25
Kerstwensen 2025
door
Keska
Vandaag
om 15:59:13
'Permaloog' met electronenbuizen
door
Pauldg
Vandaag
om 15:49:01
Randstadrail halte Voorburg ‘t Loo
door
Zoedelaar
Vandaag
om 14:42:30
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
(Her)beginners
|
Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1 (gelezen 1933 keer)
Hans3010
Offline
Berichten: 12
Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1
«
Gepost op:
28 July 2017, 07:43:05 »
Hallo,
Wie kan mij helpen met de Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch
GMC-PM1 motor voor de Peco wissel.Er zit een gebruiksaanwijzing, bij maar dan ik geen wijs uit.
Heb van alles geprobeerd, weet niet waar alle aansluiting moeten komen.
Groeten,
Hans
Gelogd
Hendrik Jan
Offline
Berichten: 7185
46%, unchillfiltered, natural colour
Re: Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1
«
Reactie #1 Gepost op:
28 July 2017, 11:02:05 »
http://www.gaugemaster.com/instructions/pm1.pdf
Ben je de Engelse taal machtig?
zo niet, dan wil ik de handleiding wel voor je vertalen.
Contacten A en B zijn voor de wisselspoel, contact C is de gemeenschappelijke retour van deze contacten.
Contacten D en E zijn de schakelcontacten, contact F is de gemeenschappelijke retour van deze contacten.
A, B en C gebruik je, om de wissel om te leggen.
D, E en F kun je gebruiken om de puntstukken van de wissel te polariseren als dat nodig is.
De SEEPs werken zeer effectief als je gebruik maakt van een CDU. Een "Capacitor discharge Unit". dit is een schakeling die een korte stroompuls geeft zodat de wissel in één keer wordt omgegooid. CDU's kun je zelf maken, maar ook kant-en-klaar kopen voor weinig geld.
Het hele verhaal in een youtube videootje:
https://www.youtube.com/watch?v=wVwWWK8-DRA
Kun je hier iets mee?
groeten
Hendrik Jan
Gelogd
Never trust a man who, when left alone with a tea cozy, doesn't try it on
-Billy Connolly
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
(Her)beginners
|
Gaugemaster PM-1 Seep Point Motor with Built-In Switch GMC-PM1